Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Κεριά.... και καλοκαιρινά βράδια!


Χιλιάδες κεριά μπορούν ν’αναφτούν από μονάχα ένα κερί και η ζωή αυτού του κεριού δε θα μικρύνει… Η ευτυχία ποτέ δε μειώνεται με το να τη μοιράζεσαι! (Αριστοτέλης)


Ιδέες, ιδέες, ιδέες…. Πως μου αρέσει ν’ανακαλύπτω εμπνευσμένες ιδέες! Tελικά όλα μπορούν να αποκτήσουν δεύτερη χρήση αρκεί να’χεις φαντασία!! Όπως συνέβη σε αυτή την αλουμινένια ταρτιέρα. Μπορεί να ήταν φθαρμένη, μπορεί και λίγο σκουριασμένη, όμως αποδείχτηκε πως η θέση της δεν είναι στα σκουπίδια!! Μεταμορφώθηκε σε μια τέλεια βάση για κερί, όπου στο μέταλλο της αντανακλά μοναδικά η φλόγα του. Θα το φτιάξετε εύκολα, λιώνοντας κεριά που έχετε ήδη στο σπίτι,  προσθέτοντας 2-3 φιτίλια και τ’αγαπημένο σας αιθέριο έλαιο!


Σίγουρα θα υπάρχει στην κουζίνα σας ένα παλιό μεταλλικό σουρωτήρι  που δεν το χρησιμοποιείτε συχνά. Τώρα το καλοκαίρι, μπορεί να μετατραπεί σε μια χαρούμενη κρεμαστή βάση για κεριά είτε αρωματικά είτε εντομοαπωθητικά. Θα χρειαστείτε μεταλλική αλυσίδα που μπορείτε να βρείτε σε μαγαζιά με είδη εργαλείων, γαντζάκια και πολύ φαντασία!! Πρέπει να κόψετε την αλυσίδα σε 4 ισομερή μέρη ώστε να στηρίξουν το σουρωτήρι και από τις 4 πλευρές. Θα τις ενώσετε μεταξύ τους και στην άκρη της κορυφής θα προσαρμόσετε ένα γάντζο, που θα σας δώσει τη δυνατότητα να το κρεμάσετε. Όπως θα δείτε και στη φωτογραφία, μπορείτε ν’αξιοποιήσετε ένα παλιό κολιέ με χάντρες, στολίζοντας το σουρωτήρι και δίνοντάς του προσωπικότητα! 

Πιστεύω ότι με τις δυο αυτές πρωτότυπες ιδέες, θα φτιάξουμε τέλεια αξεσουάρ για να συντροφεύουν τ’ όμορφα, ζεστά καλοκαιρινά βράδια στην βεράντα ή στον κήπο μας!

Επίσης μια όμορφη και εύκολη καλοκαιρινή ιδέα, είναι να πάρουμε διάφανα μπολ, να τα γεμίσουμε νερό και να βάλουμε μέσα ρεσό κεράκια. Επιπλέουν στο νερό και δημιουργούν υπέροχες αντανακλάσεις! Για περισσότερο στυλ, δοκιμάστε να βυθίσετε στο νερό λουλούδια, πέτρες, χάντρες, κοχύλια ή ότι άλλο σας αρέσει!


Στον παρακάτω σύνδεσμο 
http://www.positivelysplendid.com/2012/04/diy-floating-citronella-candles βρήκα μια ακόμη όμορφη πρόταση, με οδηγίες βήμα-βήμα για να φτιάξουμε μόνες μας πανέμορφα κεριά που επιπλέουν!!


Όπως καταλάβατε, λατρεύω τα κεριά, ιδιαίτερα τ’αρωματικά, και τ’ανάβω όλες τις ώρες της ημέρας και όλες τις εποχές του χρόνου! Τα υπέροχα αρώματά τους, μου φτιάχνουν τη διάθεση, με ξεκουράζουν και με βοηθάνε να συγκεντρωθώ. Σας έχω λοιπόν,  διάφορες προτάσεις για αρωματικά κεριά ανάλογα με την περίσταση:

 

Για θετική ενέργεια: Το αιθέριο έλαιο από πορτοκάλι λέγεται ότι απομακρύνει τον αρνητισμό. Για ένα ευδιάθετο συνδυασμό, ανάψτε ταυτόχρονα κεριά με άρωμα πορτοκαλιού, κανέλλας και γαρύφαλλου.

Για χαλάρωση: Το αιθέριο έλαιο της βανίλιας δημιουργεί μια χαλαρωτική και αισθησιακή ατμόσφαιρα ιδανικά μετά από μια έντονη ημέρα στη δουλειά.

 Αρωματικό φρεσκάρισμα: Τα αρωματικά κεριά στην κουζίνα και στην τραπεζαρία έχουν πρακτικό και αισθητικό λόγο ύπαρξης. Ακόμα και ένα απλό αρωματικό κερί ή το άναμμα ενός σπίρτου μπορεί να τραβήξει τις μυρωδιές της κουζίνας. Τα αρωματικά κεριά από δεντρολίβανο, κανέλλα, κέδρο, λεμόνι, πορτοκάλι και κίτρο διαλύουν τις μυρωδιές από φαγητά.

Αφροδισιακά αρώματα: 
  • Το γιασεμί έχει ένα γλυκό, ελαφρά υπνωτικό άρωμα που χαλαρώνει και ηρεμεί, απομακρύνοντας συναισθήματα κατάθλιψης και άγχους. Επηρεάζει και σωματικά, αυξάνοντας την παραγωγή ορμονών.
  • Το τριαντάφυλλο είναι το πιο ακριβό αιθέριο έλαιο, με αντί-καταθλιπτικές ιδιότητες. Λέγεται ότι αυξάνει την εμπιστοσύνη στη σεξουαλικότητα μας και χαλαρώνει το νευρικό σύστημα.
  • Το γλυκό άρωμα του yalang ylang χαλαρώνει το σώμα και το πνεύμα, καταπολεμώντας το άγχος και το στρες που σκοτώνουν την ερωτική διάθεση. Μπορείτε να εξισορροπήσετε το γλυκό του άρωμα συνδυάζοντας το με αρωματικά κεριά κίτρο ή λεμόνι
Σας εύχομαι ένα χαρούμενο, ξεκούραστο, δροσερό, πανέμορφο και γεμάτο αγάπη σαββατοκύριακο….. 
Να περάσετε όμορφα όπου κι αν είστε, ότι κι αν κάνετε!!! 



35 σχόλια:

  1. κι εγώ τα λατρεύω τα κεριά.κι όταν είναι αρωματικά εκτός από το ιλαρό τους φως κάνουν την ψυχούλα μας να χαίρεται, να χαλαρώνει, να διασκεδάζει, να ερωτεύεται.
    φιλάκια καλοκαιρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα κούκλα μου.... Πολλά δροσερά φιλάκια και να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ! :-)

      Διαγραφή
  2. ΕΛΕΝΑ!
    ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΙΑ....ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΤΣΙ!!!
    ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ; ΕΚΕΙ...ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ.....ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα-χα-χα Βεβαίως Εφάκι μου...να μπεις στην εικόνα, για να γίνει πιο όμορφη, να ξεκουραστείς, να χαλαρώσεις και γω δεν θ'αφήσω κανέναν και τίποτα να σ'ενοχλήσει!! Μόνο σε παρακαλώ κάνε μου μια χάρη... όταν βρεις τον τρόπο να μπεις.... ΠΑΡΕ ΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!! Πολλά δροσερά φιλάκια γλυκιά μου και καλές βουτιές! :-)

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ τα κεριά και βρήκα υπέροχες τις ιδέες :)
    Καλό σκ κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κλαίρη μου...να περάσεις ένα υπέροχο και δροσερό σ/κ κούκλα μου! :-)

      Διαγραφή
  4. Κεριά και αρωματικά στικς! Πόσο τέλεια! :) Γενικά αποφεύγω τα αρωματικά κεριά αλλά και μόνο η φλόγα είναι αρκετή!
    Καλοκαιρινά βράδια στον κήπο ή στο μπαλκόνι με κεριά! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα στικς, όπως και τα κεριά είναι φανταστικά...ιδιαίτερα τα καλοκαιρινά βράδια!!! Να'χεις ένα υπέροχο σ/κ κούκλα μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Τι υπέροχη ανάρτηση!
    Κι εγώ λατρεύω τα κεριά Ελενά μου, τα ανάβω χειμωνα καλοκαίρι, με ηρεμούν και με χαλαρώνουν απίστευτα!!
    Θα δοκιμάσω να φτάξω μπουκαλάκια με νερό και ρεσώ, έχω και διάφορα θαλασσινά να βάλω μέσα!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου... τελικά εμείς οι δύο ταιριάζουμε σε πολλά!! :-) Να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ, πολλά δροσερά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες ιδέες και φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Demi μου...να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ και να χαλαρώσεις λίγο!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραία ατμόσφαιρα που δημιουργούν τα αναμμένα κεριά, τα καλοκαιρινά βράδια και όχι μόνο! Όμορφες οι προτάσεις σου, Έλενα.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ειρήνη μου...σ'ευχαριστώ! Και συ να περάσεις ένα χαρούμενο σ/κ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη η ανάρτηση σου!Λατρεύω τα κεριά,μου φτιάχνουν κι εμένα τη διάθεση και οι προτάσεις σου μου άρεσαν πολύ!Ειδικά αυτό με το σουρωτήρι!Φιλιά και καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Σπυριδούλα.... τώρα μόλις άναψα ένα κερί μ'άρωμα γιασεμί και μοσχοβολάει ο τόπος!!! Να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ελενα,πες μία γυναίκα που δεν αγαπάει τα κεριά...λες να υπάρχει??Προσφέρουν ζεστασιά,αμόσφαιρα,ηρεμια,ονειρεύεσαι..μπλα μπλα.Η ανάρτησή σου είναι καταπληκτική όπως και οι ιδέες σου για τη διακόσμηση κεριών.Ολα είναι πάρα πολύ όμορφα,μπράβο!!-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου, μάλλον δεν πρέπει να υπάρχει καμία γυναίκα που δεν αγαπάει τα κεριά!! Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τα όμορφα λόγια σου... Να'χεις ένα υπέροχο σ/κ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Beautiful!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ Η ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΡΤΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Νάσια και γω θα'θελα να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που με τιμάς με την φιλία σου και τα όμορφα σχόλια σου! Να'σαι καλά κούκλα μου και να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  12. πεθαινω για τα ερια μπραβο σου με πετυχες σε αδυναμιες μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Παρατηρητή και καλώς ήρθες! Ελπίζω να τα λέμε συχνά...Καλό απόγευμα! :-)

      Διαγραφή
  13. °`♥✿✿⊱╮
    ♡¸¸.•
    Lindas e elegantes sugestões para tornar o ambiente ainda mais agradável.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`❤✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεύω τα κεριά και την αίσθηση που δίνουν στο χώρο και αγάπησα τη σημερινή σου ανάρτηση αναλογα!!!Φιλάκια πολλά Καλή κι ανέφελη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χαρά μου....και συ να περνάς τέλεια όπου κι αν είσαι, ότι κι αν κάνεις! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτική ανάρτηση, μπράβο Ελενάκι!!!Τα λατρεύω τα κεριά αλλά πιο πολύ όμως όταν είναι και αρωματικά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκό μου Ελενάκι.... Να'χεις ένα όμορφο βράδυ, φιλάκια πολλά! :-)

      Διαγραφή
  16. ελενα μ κοιτα αν συνεχιζεις να γραφεις οσα αγαπαω δεν βλεπω να ξεκολλαω απο το σπιτι σου πωπω να σε ειχα κοντα μ μονο κερια θα εβλεπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα-χα... Πολύ χαίρομαι κούκλα μου, που σου αρέσουν οι αναρτήσεις μου! Μακάρι να μπορούσα να'μουν στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη!! Να'σαι καλά και να'χεις ένα όμορφο βράδυ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Σ'ευχαριστώ πολύ Demi μου, που με σκέφτηκες! Μα χαρά θα'ρθω να πάρω το βραβείο...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ε, αυτό και αν είναι, Έλενα, ομορφια με τα κεριά. Η τέλεια ατμόσφαιρα. Ειδικά η ιδέα με το νερό. Και το σουρωτήρι είναι το κάτι άλλο. Το τέλειο όμως είναι η φωτο στο τέλος. Μας έκανες να ονειρευόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου για τα όμορφα λόγια σου! Τα λατρεύω τα κεριά.... Τελικά η ιδέα με το σουρωτήρι.... άρεσε σε όλες μας!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή