Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Μια γλυκιά καλημέρα.....


Μια γλυκιά καλημέρα σε όλους.... με πολύ χρώμα και καλοκαιρινή διάθεση!!! 



Λέω ν'αρχίσουμε μ'ένα χαρούμενο καλοκαιρινό τραγουδάκι....


 Να συνεχίσουμε με coctails, με εξωτική αύρα......


Σας έχω και την συνταγή για το Cocktail Santa Cruz, έχει χαρακτηριστική γεύση από κεράσι και είναι πολύ δροσερό!!

Υλικά: ½ μεζούρα (2 cl) Peter Heering, ½ lime, 1 κουταλάκι τσαγιού μαύρη ζάχαρη, 1 ½ μεζούρα (5 cl) μαύρο ρούμι Havana Club, ½ μεζούρα (2 cl) σόδα, Λίγες σταγόνες Southern Comfort

Εκτέλεση: Κόβουμε το lime σε τέταρτα και κρατάμε τα 2 από τα 4 κομμάτια. Τα προσθέτουμε ολόκληρα σε ένα old fashioned ποτήρι, μαζί με τη μαύρη ζάχαρη και το Peter Heering, και τα πατάμε με το γουδοχέρι, προσέχοντας να λιώσει η ζάχαρη χωρίς να συνθλίψουμε εντελώς το λεμόνι – θέλουμε απλώς το αιθέριο έλαιό του.
Μ’ έναν παγοθραύστη τρίβουμε πάγο και γεμίζουμε το ποτήρι. Συμπληρώνουμε με το μαύρο ρούμι, για να δώσει ένταση στη γεύση του ποτού, και τη σόδα, η οποία χαρίζει τις φυσαλίδες, και τέλος ρίχνουμε λίγες σταγόνες («σβήνουμε» από πάνω) Southern Comfort. Προαιρετικά, μπορείτε να προσθέσετε ως γαρνιτούρα ένα lime twister (στριφογυριστή λωρίδα από τη φλούδα του lime) ή μια λεπτή φέτα lime.

Και για το τέλος, λέω να γράψω για τις καλλυντικές ιδιότητες του έλαιου καρύδας! Έχει πολλές χρήσεις ενώ παράλληλα το άρωμά του σε μεταφέρει σε τοπία… καλοκαιρινά! 


Το λάδι καρύδας είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά, βιταμίνες ειδικά Ε, ποτάσιο, σίδηρο και ασβέστιο μέταλλα, ιχνοστοιχεία και άλλα. Είναι πολύ γνωστό για την πλούσια ενυδάτωση που προσφέρει στο δέρμα, στα μαλλιά και στα νύχια καθώς και για την καταπραϋντική και αντιφλεγμονώδη δράση του. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους στην καθημερινή σας ρουτίνα ομορφιάς.

Ενυδάτωση σώματος: Απλώστε το λάδι καρύδας σε όλο το σώμα πριν βγείτε από το ντους ή το μπάνιο και ταμπονάρετε απαλά με μια πετσέτα σώματος.
Μετά την ηλιοθεραπεία: απλώστε το λάδι σαν after sun, αμέσως θα καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα και σταδιακά θα προσφέρει πιο βαθύ και φυσικό μαύρισμα.
Ενυδάτωση προσώπου για ξηρά και αφυδατωμένα δέρματα: απλώστε το λάδι κάθε πρωί μετά τον καθαρισμό του προσώπου και στη συνέχεια απλώστε την αντηλιακή σας κρέμα.
Μαλακτικό μαλλιών: πιθανόν το καλύτερο μαλακτικό μαλλιών που έχετε δοκιμάσει ποτέ. Πριν το λούσιμο απλώστε το λάδι στα μαλλιά και στο τριχωτό της κεφαλής (ειδικά αν έχετε ξηροδερμία), αφήστε το για τουλάχιστον 20 λεπτά, μπορείτε να το αφήσετε και για όλη τη νύχτα. Στη συνέχεια λουστείτε. Σταδιακά θα δείτε τα μαλλιά σας πιο αναζωογονημένα, απαλά σαν μετάξι και με υπέροχο εξωτικό άρωμα.

Καλή εβδομάδα να'χουμε....και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!!!!! :-)

31 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες καλοκαιρινές φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Demi μου... σ'ευχαριστώ! Να'χεις μια υπέροχη εβδομάδα!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν πρώτα κάνουμε περιποίηση προσώπου σώματος κι ύστερα απολαμβάνουμε το κοκτέιλ μας.Τέλεια!!!
    Την καρύδα τη λατρεύω!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πρέπει Αννούλα μου... γιατί τ'αξίζουμε! Και γω λατρεύω την καρύδα το καλοκαίρι και θέλω και εσείς να'στε πάντα όμορφες και ευτυχισμένες!! Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  3. ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ, ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΗΠΟ!!!!!!
    ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΓΙΑ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ!
    ΤΟ ΠΟΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Εφάκι μου και να περνάς υπέροχα ότι κι αν κάνεις, όπου κι αν είσαι!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΕΣΒΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΜΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΨΑ, ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!ΠΛΑΚΑ ΕΧΟΥΜΕ....
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

      Διαγραφή
    2. Χα-χα-χα Είσαι φοβερή! Φιλάκιααααα.....

      Διαγραφή
  5. ontws oi eikones sou mporoun
    na mas ftiaksoun ti mera!

    perna ama theleis kai apo to blog mou mia bolta!

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Βίκυ μου στην όμορφη παρέα μας!! Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση.... θα'ρθω και στο δικό σου μπλογκοσπιτάκι και ελπίζω να τα λέμε συχνά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. πολύ ενδιαφέρουσες συμβουλές !ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου αγαπημένη Έλενα! Πολύ όμορφη η πρώτη φωτογραφία! Μου άρεσε πάρα πολύ! Ευχαριστούμε για τις συμβουλές! Θα δοκιμάσω και το κοκτέιλ! Να έχεις μία όμορφη και χαρούμενη εβδομάδα! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Βασιλικούλα! Και συ να'χεις μια υπέροχη εβδομάδα και να μην ξεχνάς να χαμογελάς!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  8. Πολύ χαρούμενη η σημερινή σου ανάρτηση Έλενα!!!Έχει απ'όλα!!Όμορφες φωτογραφίες,τραγουδάκι,ποτάκι συμβουλές ομορφιάς και περιποίησης τι άλλο θέλουμε!!!!Σε ευχαριστούμε πολύ!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε Ελενάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω σ'ευχαριστώ Σόφη μου... και θέλω όλες σας να'στε πάντα όμορφες και ευτυχισμένες!! Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  9. χρησιμη,καλοκαιρινη και δροσιστικοτατη η αναρτηση σου!Ευχαριστουμε για οσα μοιραστηκες μαζι μας!πολλα φιλιααααα και να εχεις μια υπεροχη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου Αλεξάνδρα! Καλή συνέχεια και σε σένα.... Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!! :-)

      Διαγραφή
  10. Από όλα έχει ο μπαξές. Λατρεύω την καρύδα.....νομίζω πως αν το καλοκαίρι είχε άρωμα έτσι θα μύριζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Κατερινάκι μου! Άρωμα καρύδας και καλοκαίρι.... δεν υπάρχει καλύτερος συνδυασμός!! Καλή συνέχεια κούκλα μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη η ανάρτηση σου με πάρα πολύ όμορφες φωτογραφίες!Φιλάκια και να περνάς τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σπυριδούλα μου.... και συ να περνάς υπέροχα ότι κι αν κάνεις!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Ελενάκι καταπληκτική ανάρτηση, χρήσιμη και πολύ καλοκαιρινή!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καθυστερημένη καταφτάνω, αλλά δεν μπορούσα να μην σου ευχηθώ καλή βδομάδα Ελενάκι μου!
    Παίρνω το ποτήρι μου με το κοκτεϊλ Santa Cruz και πάω με την ησυχία μου να διαβάσω την υπόλοιπη ανάρτησή σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου είσαι φοβερή!! Το coctail έχει είναι πολύ δροσερό και έχει υπέροχη γεύση... στην υγεία σου! Καλή συνέχεια κούκλα μου και να'χεις μια πανέμορφη εβδομάδα! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  14. καθε φορα τα post σου μου φτιαχνουν την μέρα!και ειδικά τώρα που έχω εξεταστική!!ελενα μου keep writing!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλλη μου.... Καλή επιτυχία σου εύχομαι και καλό κουράγιο!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Πολλά εξωτικά μαζί σε αυτή την ανάρτηση. Φανταστικά όλα. Θα την βγάλω φέις-μπουκ. Νομίζω όμως ότι δεν είναι όλα τα λάδια καλά. Εξαρτάται από τον προμηθευτή. Έχεις εσύ κάποιον να μας προτείνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου... Κάνε μου αίτημα φιλίας στο facebook, αν θες να τα λέμε και από κει!! Δυστυχώς δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο προμηθευτή.... τα αιθέρια έλαια τ'αγοράζω απ'το φαρμακείο και μέχρι τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα! Φιλιά! :-)

      Διαγραφή