Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Δύο παιχνίδια... στην μπλογκογειτονιά μας!!


Στην πανέμορφη μπλογκογειτονιά μας, παίζουμε δύο παιχνίδια!!
Στο πρώτο παιχνίδι, η γλυκιά μου Σπυριδούλα http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/ με προσκάλεσε να παίξω σ'ένα παιχνίδι ερωτήσεων.... και την ευχαριστώ πολύ!!

Αυτές είναι οι δικές μου απαντήσεις:

1) Η αγαπημένη μου φράση:
Ζήσε την κάθε σου στιγμή...σαν να'ναι η τελευταία!
2) Αγαπημένο χρώμα :
Το μπλε και όλες οι αποχρώσεις του!
3) Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις :
Μ'αρέσει πολύ να διαβάζω βιβλία, γιατί με ταξιδεύουν..... Ανάλογα με την διάθεση, διαβάζω και τ'ανάλογο βιβλίο!!!
4) Πότε έχεις γενέθλια; (Ημέρα και μήνα) :
24 Σεπτεμβρίου
5) Ποιά ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα;
Πολλές ευτυχισμένες μέρες..... και δεν θα'θελα να διαλέξω κάποια συγκεκριμένη!!
6) Τι σημαίνει αγάπη για σένα; 
Αγάπη, δεν είναι να βρεις μόνο το σωστό πρόσωπο, αλλά να δημιουργήσεις την σωστή σχέση.... Δεν έχει να κάνει με πόση αγάπη έχεις στην αρχή, αλλά με πόση αγάπη χτίζεις ως το τέλος! Ν'αγαπάς μια ψυχή γι'αυτό που εκπέμπει, να κάνεις έρωτα μ'ένα σώμα γι'αυτό που εκφράζει.... να είσαι με κάποιον όχι απλά για να υπάρχεις... αλλά για να δίνεις ότι αισθάνεσαι!!!!
7) Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου;
Μάλλον, το γεγονός ότι είμαι πολύ κοινωνική και μ'αρέσει να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους!
8) Και το πιο αδύναμο;
Μερικές φορές είμαι αναποφάσιστη!!!
9) Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Δεν ξέρω ακόμα...... όταν μεγαλώσω θα σας πω!!!! χα-χα-χα-χα-χα-χα
10)Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου...
Θα'θελα να'μαι γερή και ευτυχισμένη, να'χω δίπλα μου ανθρώπους που αγαπώ και να ζω σ'ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα!!

Στο δεύτερο παιχνίδι, ο νέος μου γείτονας Leviathan http://leviathanfromkavala.blogspot.gr/, μάς προσκαλεί να παίξουμε ένα μουσικό παιχνίδι!

Οι όροι: Βρες την εβδομάδα που γεννήθηκες ποιο τραγούδι ήταν Νο1 σε Αμερική και Μεγάλη Βρετανία μπαίνοντας στις αντίστοιχες σελίδες, στη συνέχεια εντόπισε τα τραγούδια στο YouTube και τέλος ανέβασέ τα στο blog σου. Τις λίστες των charts θα τις βρείτε εδώ κι εδώ.

Λοιπόν..... Γεννήθηκα στις 24 Σεπτεμβρίου 197..... (!)

Εκείνη την εβδομάδα, στην Αμερική Νο1 τραγούδι ήταν το "Let's Get It On" - Marvin Gaye


Και το τραγούδι " Angel Fingers (A teen balland)" - Wizzard ήταν το Νο1 στην Μεγάλη Βρετανία στις 22 Σεπτεμβρίου.... γιατί στις 24 Σεπτεμβρίου τραγούδι δεν υπάρχει!!!!!! Δυστυχώς, κάτι έχει κολλήσει στον Blogger και δεν μπορώ να τ'ανεβάσω.... Βρείτε το στο youtube και ακούστε το.... είναι υπέροχο κομμάτι!!

Και φυσικά, όλοι όσοι έχετε όρεξη για παιχνίδια.... μπορείτε να παίξετε!! :-) 

10 σχόλια:

  1. Ελενάκι μου διάβασα προσεκτικά τις απαντήσεις σου!
    Ημουν σίγουρη ότι είσαι ένα πολύ κοινωνικό και χαρούμενο άτομο, γεμάτο αιδιοδοξία!!!
    Το μπλε και οι αποχρώσεις του, είναι και το δικό μου αγαπημένο χρώμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Εμείς οι δυο ταιριάζουμε, σαν δυο σταγόνες μοιάζουμε...." που λέει και το τραγούδι!! Σ'ευχαριστώ Ελένακι μου, που με τιμάς με την φιλία σου... να ξέρεις ότι έχεις μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Και τα δύο ενδιαφέροντα απο πιο ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου,ειδικά περι αγάπης.
    Ευχομαι Ελενάκι να την βρείς και να την απολαύσεις όπως εσύ την περιγράφεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χαρά μου για τις όμορφες ευχές σου! Και για σένα εύχομαι να'σαι πάντα ευτυχισμένη και να'χεις στην ζωή σου ότι ποθείς!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. άντε άντε,κυκλοφορεί γρήγορα το νέο!!!Σας εύχομαι καλή διασκέδαση-))))φιλάάάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χρυσούλα μου! Είναι διασκεδαστικά τα παιχνίδια και μ'αρέσουν πολύ... Θα παίξεις μαζί μας; Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  4. ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΓΩ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΣΤΙΣ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ!
    ΕΨΑΧΝΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΡΙΝ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Εφούλα σ'ευχαριστώ και γω... η φιλία σου είναι πολύτιμη! Το σίγουρο είναι ότι: "αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα συμπεθεριάζαμε..." χα-χα-χα Από την πρώτη στιγμή που μιλήσαμε, ένοιωθα σαν να σε ξέρω χρόνια!!! Να ξέρεις ότι σε λατρεύω και σ'έχω πάντα στην καρδιά μου! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ!!!!!!
      ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ Η ΧΗΜΕΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ!!!!!!!!!
      ΕΙΣΑΙ ΕΥΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΡΔΗ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Το ίδιο νιώθω και γω Εφάκι μου... περίεργο πράγμα η χημεία τελικά!! Είσαι υπέροχος άνθρωπος! Πολλά δροσερά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή