Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Σκέψεις για την φιλία.....


"Να ελπίζεις, να ελπίζεις πάντα πως ανάμεσα εις τους ανθρώπους που τους ρημάζει η τρομερή “ευκολία”, θα συναντήσεις απαλές ψυχές με τρόπους......" (Νίκος Εγγονόπουλος) 


Η φιλία , όπως και η αγάπη μοιάζουν με τους τραπεζικούς λογαριασμούς…. Δεν μπορείς μόνο να εισπράττεις, πρέπει και να καταθέτεις!!

Το να κάνεις ένα φίλο, είναι ευλογία. Το να έχεις ένα φίλο, είναι δώρο. Το να κρατήσεις ένα φίλο, είναι αρετή. Το να είναι κάποιος φίλος σου, είναι τιμή!!

Φίλος είναι αυτός που κρατάει το χέρι σου και αγγίζει την καρδιά σου.... είναι αυτός που σε δέχεται όπως είσαι και σε αγαπά γι'αυτό που είσαι!

Η αφορμή γι'αυτές τις λίγες σκέψεις φιλίας.... ήταν όλα τα όμορφα σχόλια και οι ευχές που διάβασα αυτές τις μέρες στο blog μου! Λόγια από αληθινούς ξεχωριστούς ανθρώπους..... από ανθρώπους που δεν έχω συναντήσει ποτέ από κοντά..... από ανθρώπους με θετική ενέργεια, μεγάλη καρδιά, που μοιράζουν απλόχερα ότι καλύτερο έχουν στην ψυχή τους και πάνω απ'όλα σε τιμούν με την φιλιά τους!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ'ΜΑΙ ΑΝΤΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ

Λοιπόν κούκλες μου, για το σαββατοκύριακο, βρήκα μια εύκολη και πρωτότυπη κατασκευή για να φτιάξουμε βραχιόλι από καπάκια αναψυκτικών!!!!! 


Αναλυτικές οδηγίες, θα βρείτε στο παρακάτω βίντεο..... μπορεί να είναι στα ισπανικά, αλλά δείχνει βήμα-βήμα την διαδικασία και είναι πολύ εύκολη!! 


Εγώ έχω ήδη φτιάξει το δικό μου βραχιόλι με γαλάζια κορδέλα φυσικά...και το λατρεύω!!! Καλή επιτυχία! :-)


Να περάσετε ένα χαρούμενο και δροσερό σ/κ! Φιλιάααα.....

29 σχόλια:

  1. Η τελευταία εικόνα απίθανη!!!Πολύ όμορφες και οι σκέψεις σου και το βραχιολάκι τέλειο και πολύ πρωτότυπο!Ευχαριστούμε για το tutorial!φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Σπυριδούλα μου...και να περάσεις ένα καταπληκτικό σ/κ! Πολλά Φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  2. οι φιλοι ειναι τα αδερφια που επιλεγουμε.Και εισαι πολυ τυχερη που εχεις καλους φιλους να μοιραζεσαι τις στιγμες σου.Το βραχιολι τελειο!θα το κανω οπωσδηποτε,ευχαριστουμε πολυ!!<3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Λενάκι μου....η φιλία παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή μας! Να περάσετε ένα πανέμορφο σ/κ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου αγαπητή Έλενα! Τι γλυκιά λόγια για τη φιλία! Μου άρεσαν πολύ! Όσο για το βραχιολάκι, είναι υπέροχο! Θα το προσπαθήσω και εγώ. Ευχαριστούμε για το βιντεάκι ( δεν πειράζει που είναι στα ισπανικά, μου αρέσει πολύ αυτή η γλώσσα). Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκυρίακο. Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βασιλικούλα μου... και συ να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε το βραχιολάκι και το βίντεο κατατοπιστικότατο! Μου φαίνεται θα το δοκιμάσω. Ευχαριστώ για το δωράκι που μου δίνεις. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω σ'ευχαριστώ Αναστασία μου.... Να το φτιάξεις το βραχιολάκι, είναι πανέμορφο! Να'χεις ένα υπέροχο σ/κ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ομορφα τα λόγια και οι σκέψεις για την φιλία!!
    Πόσο σπουδαίο είναι ένας αληθινός φίλος!!
    Το βραχιολάκι από καπάκια, πρωτότυπο και πολύ όμορφο, το φαντάζομαι με την γαλάζια κορδελίτσα!
    Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο Ελενάκι μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου... Η φιλία στην ζωή μας είναι πολύτιμη! Θ'ανεβάσω σύντομα να δείτε και το δικό μου βραχιολάκι!!! Να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ενθουσιάστηκα με το βραχιολάκι!!
    Μετά το ξυλάκι παγωτού νομίζω σειρά θάχει αυτό!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη πρόταση!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαντρίνα μου...και να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. ΕΛΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά η φωτογραφία με το κοριτσάκι είναι όλα τα λεφτά!! χα-χα Να περάσεις υπέροχα Εφάκι μου και καλές βουτιές! :-)

      Διαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΛΥ Σ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ.ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ,ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ ΚΙ ΟΜΩΣ ΤΟΣΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νάσια μου...και γω χρειάζομαι την φιλία στην ζωή μου και πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό κομμάτι! Να το φτιάξεις το βραχιολάκι...είναι φοβερό!! Να περάσεις υπέροχα κούκλα μου ότι κι αν κάνεις! Φιλάκια πολλά! :-)

      Διαγραφή
  9. Θα συμφωνήσω με τις σκέψεις σου και θα συμπληρώσω όσο αναφορά την μπλοκογειτονιά,πως αυτό που συμβαίνει είναι εκπληκτικό!!!Μοιραζόμαστε σκέψεις, ιδέες,γνώσεις,ανταλλάσουμε δώρα,χωρίς καν να έχουμε γνωριστεί!!!
    Το μωρό με το καρπούζι...τέλειο!!!
    Ευχαριστούμε και για το βραχιολάκι.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Άννα μου...αυτό που συμβαίνει στην μπλογκογειτονιά μας είναι μαγικό!!!! Να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. μμμμ...τι έξυπνο βραχιολάκι....και το μωρό με το καρπούζι...τρέλα!!!Για τη φιλία...ισως έχουμε όλες κάποιο κοινό σημείο και για αυτό καταλαβαινόμαστε-))))λες αν γνωριζόμασταν να μην ήταν έτσι????Χμ....χμ....
    -))))))φιλιά πολλά κοριτσάρα μου(να κάνουμε ένα prive blog,όπου θα λέμε πιο πολλά???Χιχιχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χρυσούλα μου.... Θέλω να πιστεύω ότι, όταν όλα τα κορίτσια απ΄την μπλογκογειτονιά μας γνωριστούμε από κοντά, θα νιώσουμε ότι γνωριζόμαστε χρόνια!!! Πολλά φιλιά κούκλα μου...να περάσεις υπέροχα!! :-)

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ..ΓΛΥΚΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!!!!! Η ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου! Εγώ ξετρελάθηκα με τις δικές σου δημιουργίες... είναι καταπληκτικές!! Να περνάς υπέροχα όπου κι αν είσαι, ότι κι αν κάνεις! Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  12. Έλενα, πολύ ωραία τα λόγια φιλίας η οποία πλέον έχει γίνει δυσεύρετη και νοθευμένη με αρκετή δόση συμφέροντος. Το δε βραχιολάκι είναι πολύ πρωτότυπο. Δεν μας δείχνεις και το δικό σου; Αυτό και αν είναι ανακύκλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελενάκι μου... Σύντομα θ'ανεβάσω φωτογραφία και με το δικό μου βραχιολάκι!! Να περνάς όμορφα όπου κι αν είσαι, φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  13. καλημέρα Elena, καλή εβδομάδα.
    ενδιαφέρουσα ιδέα αυτή για το βραχιολάκι.
    θα κάνω ένα και θα σε σκέφτομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κούκλα μου....να'χεις μια χαρούμενη και πολύχρωμη εβδομάδα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Ελενάκι!!!Πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση, μπράβο!Το βραχιολάκι απίθανο!!!Αλλά το μωράκι έχει κλέψει την παράσταση!!!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελενάκι μου.... σ'ευχαριστώ πολύ! Να περάσεις μια χαρούμενη και δροσερή εβδομάδα!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  15. απίθανο το βραχιολάκι σου και αυτά που έγραψες για τη φιλία. δεν είναι ωραίο να ακούμε ότι δεν υπάρχει φιλία πια και ότι όλα είναι επιφανειακά. όταν γίνονται "καταθέσεις" και υποχωρήσεις και από τις δύο πλευρές όλα είναι δυνατά. έχω γράψει και ένα άρθρο για τη γυναικεία φιλία. νομίζω αξίζει να το διαβάσετε. http://www.zisemazimas.blogspot.gr/2012/07/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή