Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Μέρες δημιουργίας....


Καλησπέρα αγαπημένη μου μπλογκογειτονιά! Αυτές τις μέρες έπαθα μια κρίση δημιουργίας!!!! Γι'αυτό άνοιξα το μαγικό ντουλαπάκι με τα υλικά μου και άρχισα να δημιουργώ!

Πρώτα έφτιαξα τρεις πέτρες με decoupage, που μάζεψα ένα ζεστό απόγευμα στην θάλασσα....


Ένα όμορφο τοπίο.....

Ένα καλοκαιρινό θέμα....

Και φυσικά μια πέτρα με τριαντάφυλλα!

Στην συνέχεια, πάλι με την τεχνική του decoupage, έφτιαξα ένα διακοσμητικό ξύλο κοπής για να κρατάμε διάφορες σημειώσεις στην κουζίνα!



Και μια ματιά πιο κοντά στο ξύλο, για να φανεί και το κρακελέ μου!! 



Ανανέωσα το μπουκάλι από την body lotion που μόλις μού τελείωσε.... και σκέφτομαι να το ξαναγεμίσω, φτιάχνοντας μια καλοκαιρινή κρέμα σώματος από τις Συνταγές Ομορφιάς!!



Και τέλος, έφτιαξα ένα ζευγάρι καλοκαιρινά σκουλαρίκια για μένα!!


Ελπίζω να σας αρέσουν.... Να περνάτε υπέροχα όπου κι αν είστε, ότι κι αν κάνετε!! Φιλάκια!

52 σχόλια:

  1. Καλά εσύ πραγματικά ΟΡΓΙΑΣΕΣ!!!
    Υπέροχα όλα όσα έκανες Έλενα!
    Οι πετρούλες ειδικά και τα σκουλαρίκια μου άρεσαν πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Θεανώ μου! Αυτές τις μέρες μ'έπιασε κρίση δημιουργίας!!! χα-χα-χα Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Έλενα!!
    Είναι υπέροχο όταν έρχεται μέσα μας το κύμα δημιουργίας!!
    Πανέμρφα όλα σου!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαντρίνα μου! Πραγματικά αυτές οι μέρες ήταν πολύ δημιουργικές και ένοιωσα υπέροχα!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο!!καταπληκτικές δημιουργίες!!!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα τι ομορφα και ξεχωριστα πραγματα εφτιαξες!!μπραβο χρυσοχερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Λενάκι μου! Να περνάς όμορφα ότι κι αν κάνεις.... Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετικά όλα!! Μπράβο σου!!!! Πολύ καλό απόγευμα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Leviathan... Και συ να'χεις ένα πανέμορφο απόγευμα και να περνάς πάντα υπέροχα...ότι κι αν κάνεις!!

      Διαγραφή
  6. Σ'έπιασε το καλλιτεχνικό,και τα σάρωσες όλα στο πέρασμά σου!!!Εκπληκτικά όλα!!!Τα ξύλα για σημειώσεις πολύ έξυπνη ιδέα!!Τα σκουλαρίκια τέλεια!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Άννα....χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου! Πραγματικά αυτές τις μέρες δημιούργησα με την καρδιά μου και νιώθω μεγάλη χαρά!! Να'χεις ένα όμορφο απόγευμα, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!
    ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΦΟΡΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Εφάκι μου και χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν όλες οι δημιουργίες μου!Πραγματικά... έτσι και πάρω φόρα, ποιος με πιάνει!!! χα-χα-χα Φιλάκια πολλά! :-)

      Διαγραφή
  8. Ελενάκι μου είναι όλα ένα και ένα!!!Τι να πρωτοθαυμάσω, μπράβο χρυσοχέρα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου... Πολλά φιλάκια και να περνάς πάντα όμορφα!

      Διαγραφή
  9. ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΑΠΟ Τ ΑΛΛΟ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΟΡΕΞΑΤΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Νάσια... και για σένα εύχομαι ότι καλύτερο και να περνάς πάντα όμορφα! Πολλά φιλάκια! Υ/Γ. Κανονίστε να πιούμε καφεδάκι.... :-)

      Διαγραφή
  10. Πω πωωωωω!
    Μες τις προκοπές σε βρίσκω φιλενάδα!!!!
    Τι να πρωτοθαυμάσουμε, όλα πανέμορφα!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου.... Αυτές τις μέρες είχα μια κρίση δημιουργίας και νιώθω μεγάλη χαρά!!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου !!!!!
    Περιμένουμε και συνέχεια...!
    Καλό καλοκαίρι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου... πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου! Ετοιμάζω κι άλλα πραγματάκια και σύντομα θα σας τα δείξω!! Να'χεις ένα όμορφο απόγευμα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. πολλά έκανες Ελενα!!!!Είναι πανέμορφες οι δημιουργίες σου,χρυσοχέρα μου-))))
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια! Όλα είναι πανέμορφα φτιαγμένα από τα χρυσά χεράκια σου. Να είσαι καλά και να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Αναστασία! Εύχομαι και συ να περνάς πάντα υπέροχα ότι κι αν κάνεις, πολλά φιλάκια!! :-)

      Διαγραφή
  14. Τις πέτρες τις λάτρεψα είναι τέλειες
    Μπράβο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία Έλενα και καλώς ήρθες στην όμορφη παρέα μας! Να'χεις ένα όμορφο σ/κ... Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. πάρα πολύ όμορφα όλα!!!!κι εμένα μου άρεσαν περισσότερο απο όλα οι πέτρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Maya μου! Εγώ ξετρελάθηκα με τα υπέροχα κοσμήματά σου και τον καλοκαιρινό διαγωνισμό που κάνεις στο blog σου!! Να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ... Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια γλυκιά μου!!!!!!!!!!!να έχεις ένα υπέροχο μήνα!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Και γω σ'ευχαριστώ κούκλα μου για όλα και πάνω απ'όλα για την φιλία σου! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  16. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΙΧΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ! ΕΙΧΑ ΠΟΛΎ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΩ ΕΡΓΑ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΠΡΩΤΗ ΠΕΤΡΑ (ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ), ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ, ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου.... Η αλήθεια είναι ότι ένα μεγάλο διάστημα, δεν είχα χρόνο για δημιουργίες.... τώρα που πήρα φόρα όμως, ποιος με πιάνει!!! Να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!Η ΠΕΤΡΑ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαράκι μου! Να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ, φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  18. τοοοοοοοοοοσοοοοοοοοο ομορφα!!υπεροχα!!απιθανα!!!μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο Ελενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Έλλη! Να'χεις ένα όμορφο και χαρούμενο σ/κ, φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  19. Το υπέροχο blog σου είναι η πρότασή μου γι' αυτή την εβδομάδα!! καλό βράδυ εύχομαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, από καρδιάς Leviathan! Και για σένα εύχομαι πάντα τα καλύτερα.... Να'χεις ένα υπέροχο σ/κ! :-)

      Διαγραφή
  20. Είδα την μπλογκο-πρόταση του Leviathan και ήρθα για επίσκεψη. Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες. Και βλέπω πως έχουμε δύο κοινά σημεία: Έλενα εσύ, Ελένη εγώ. "Φαντασία" το blog σου "Στα μονοπάτια της φαντασίας μου το δικό μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου και καλώς ήρθες στην όμορφη παρέα μας! Τελικά τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!! Να'χεις ένα υπέροχο σ/κ και ελπίζω να τα λέμε συχνά, φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφα Έλενα !!!και όλο μπλόγκ υπέροχο!!!μπράβο Έλενα!! Το βραχιολάκι με τα καπάκια ,θα το κάνω, μου άρεσε πολύ!!!Σ'ευχαριστώ!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Φανή μου για τα όμορφα λόγια σου... Πολύ χαίρομαι που σ'αρέσει το blog μου! :-) Να το φτιάξεις το βραχιολάκι, είναι εύκολο και πρωτότυπο!!! Να'χεις ένα υπέροχο σ/κ, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  22. καλησπερα σας... ειδα την μπλογκοπροταση (http://leviathanfromkavala.blogspot.com/2012/06/blogo-2962012.html)στο μπλογκ του Λεβιαθαν και περασα να γνωρισω το μπλογκ σας... η παρουσιαση που εκανε ειναι πολυ ομορφη οπως ακριβως και το μπλογκ σας...και οι δημιουργιες σας ομορφες...

    τρεχω να γινω αναγνωστρια

    καλο σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Δελφινάκι! Καλώς ήρθες στην όμορφη παρέα μας και ελπίζω να τα λέμε συχνά!! Ο νέος μου γείτονας Leviathan, είναι ένα εξαιρετικός άνθρωπος και τον ευχαριστώ για την φιλία του! Να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ... πολλά φιλιά! :-) Υ.Γ. Έρχομαι στο στο μπλογκοσπιτάκι σου για να γίνω και γω φίλη-αναγνώστρια!

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κλαίρη μου.... Να περνάς όμορφα ότι κι αν κάνεις!! Φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  24. Ελενα...τι όμορφες πετρούλες...το ξύλο...τα σκουλαρίκια...το μπουκάλι!!!Είχες πολύ έμπνευση,μπράβο κοριτσάρα μου-))))
    επίσης ευχαριστώ για το σχόλιό σου-)))
    φιλιά πολλά και καλό ΣΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου για τα όμορφα λόγια σου! Εύχομαι και συ να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ.... Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  25. Beautiful!!!
    Have a wonderful weekend!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή