Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

SoFan...και ένα "γλυκός" διαγωνισμός!!


Η Σοφία και η Φανή απ'το υπέροχο blog τους http://sofan-handmade.blogspot.gr διοργανώνουν ένα "γλυκό" διαγωνισμό μέχρι 15 Ιουλίου! Τα δώρα τους είναι σκέτη γλύκα... αξίζει να επισκεφτείτε το μπλογκοσπιτάκι τους και να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό!!


Αυτή λοιπόν είναι η δική μου συμμετοχή.... ένα ροζ κουτάκι με decoupage, που έφτιαξα πριν καιρό και το χάρισα σε μια αγαπημένη φίλη μου!



"Candy" και όπως το πάρει κανείς.... Καλή επιτυχία σε όλους!! :-)

20 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σου! Λέμε να συμπεριλάβουμε το κουτάκι σου στην κατηγορία Candy, δηλαδή ως κουτάκι για γλυκάκια, εκτός κι αν το είχες σκεφτεί κάπως διαφορετικά. Τα ξαναλέμε σύντομα!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Τα ξαναλέμε... φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη δημιουργία!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό, Έλενα!!!
    Υγ Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκές ευχές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αναστασία μου και γω σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία Ελενάκι, το κουτάκι είναι σκέτη γλύκα!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου! Να'χεις ένα χαρούμενο απόγευμα, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Έχεις βραβείο http://glykoparamithenia.blogspot.gr/2012/06/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βάνα μου, που με σκέφτηκες και μου χάρισες αυτό το υπέροχο βραβείο!!! Να'σαι καλά... Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  5. Υπέροχοοοοοο! Τέλειο!!! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία σε όλες σας-)))Είναι τέλειο το δικό σου,κουκλίστικο-))
    φιλάκια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστουμε για την πληροφορια μπραβο σου πολυ ωραια κουτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή επιτυχία Ελενάκι!Το κουτάκι είναι καταπληκτικό, πανέμορφο!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το κουτάκι σου! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Βασιλική μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... Ελπίζω να τα λέμε συχνά, φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφη δημιουργία κοπέλα μου!! :)
    Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή