Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Αλλαγές για τους Έλληνες bloggers!!




Άρχισε και στην Ελλάδα από την, 1η Ιουνίου, η Google την ονοματοδοσία των blogs (ιστολογίων) με την κατάληξη ‘gr’. Αυτόματα, όλα τα ελληνικά blogs έχουν αντί για την κατάληξη ‘com’ την ελληνική ‘gr’. Για να μη δημιουργηθούν προβλήματα η Google κάνει επαναπροώθηση (redirect) όταν πληκτρολογούμε το domain ενός blog ακόμα και με την παλιά κατάληξη.
Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι η άμεση ταυτοποίηση των bloggers, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να μάθουν σε ποια... φυσική περιοχή (χώρα) ανήκουν οι bloggers. Έτσι, θα γίνεται ευκολότερη εποπτεία από τις τοπικές αρχές σε περίπτωση παράνομων δραστηριοτήτων. Στις περισσότερες μεγάλες χώρες ήδη έχει γίνει η μετατροπή των domain από ‘com’ στις τοπικές καταλήξεις την άνοιξη που μας πέρασε. Ανωνυμία τέλος λοιπόν!

27 σχόλια:

  1. ...κι ο νοών νοείτω!Με τις υγείες μας!!!
    Καλό καλοκαίρι Ελενάκι, κατά τ άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χαρά μου... καλό καλοκαίρι να'χουμε, αλλά μόνο μ'ευχάριστες αλλαγές!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ελενάκι μου το είδα!
    Τι σημαινει τώρα αυτό για μας??? (ερώτηση ξανθιάς)
    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σημαίνει ότι τα ιστολόγιά μας ανήκουν πλέον στην ελληνική νομοθεσία και κατ επέκτασιν το απόρρητο της ανωνυμίας μπορεί να σπάσει ανά πάσα στιγμή χωρίς να ερωτηθούμε. Βέβαια όχι για ψήλου πήδημα αλλά για εγκληματικές πράξεις. Αυτό δηλαδή δεν αφορά εμάς τους “ειρηνικούς” bloggers αλλά όσους δημιουργούν σκάνδαλα και συκοφαντίες. Ταυτόχρονα όμως, όπως και με την ταυτοποίηση των κινητών, το να πιάσουν τους κακούς είναι μια πάρα πολύ καλή δικαιολογία για να κατασκοπεύουν και τους καλούς!

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστά.... έτσι είναι τα πράγματα!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!

      Διαγραφή
  3. δεν κατάλαβα τι έχουμε να φοβηθούμε! Δεν κάνουμε κάτι το παράνομο ή φοβερό! Άσε που το δικό μου μπλογκ τελειώνει σε gr έτσι κι αλλιώς.
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν έχουμε να φοβηθούμε, απλά είναι καλό να γνωρίζουμε για τις νέες αλλαγές και ότι μας παρακολουθούν σε ότι κάνουμε!!!

      Διαγραφή
  4. ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ....Η ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ...ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Νένα μου... ας ελπίσουμε ότι θα'χουμε μόνο ευχάριστες αλλαγές από δω και πέρα!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!
    ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑΣ....Η ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Εφάκι μου να μπορέσουν να πιάσουν όλους τους τρελούς, αλλά και αυτούς που κάνουν εγκληματικές πράξεις!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Ελενά μου καλή εβδομάδα!!!Το παρατήρησα και γω σήμερα!Ελπίζω να ναι για καλό, τι να πω!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω Ελενάκι μου το ελπίζω...απλά για να πιάσουν τους κακούς, είναι μια πάρα πολύ καλή δικαιολογία για να κατασκοπεύουν και τους καλούς!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Δεν το βλέπω σαν κάτι κακό.. :)
    Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακό δεν είναι σήμερα, κακό θα είναι αύριο που θα μας φακελώνουν κανονικά! Ας απολαύσουμε την ελευθερία του λόγου για όσο καιρό μας απομένει!

      Διαγραφή
    2. Επίσης Κλαίρη μου...και γω πιστεύω ότι θα βγει σε καλό!! Ο χρόνος θα δείξει.... Φιλάκια κούκλα μου!

      Διαγραφή
    3. Έχω μια απορία.... Για ποιο λόγο να μας στερήσουν την ελευθερία του λόγου;

      Διαγραφή
    4. Γιατί μετά από ένα σημείο, η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο «λέω τη γνώμη μου» και στο «διασύρω κάποιον ή κάτι» γίνεται λιγότερο ευδιάκριτη. Θα πρέπει λοιπόν να γίνουμε αναγκαστικά πιο προσεκτικοί και συγκεκριμένοι με τις κριτικές μας απέναντι σε κάποιον/κάτι, ώστε να μη δώσουμε λαβές… ξαναλέω ότι αυτό λίγο αφορά τους bloggers της δικής μας κατηγορίας που το μεγαλύτερο μας “σκάνδαλο” είναι: πόσες θερμίδες έχει μια μπάλα παγωτού και πώς θα ανακυκλώσουμε τα παλιά μας σεντόνια! ; )

      Διαγραφή
    5. Χα-χα-χα-χα είσαι απίθανος/η... σ'ευχαριστώ πολύ, που απάντησες στην απορία μου!! Υ.Γ. Ανάλογα με το παγωτό που θα επιλέξεις, θα σου πω και τις θερμίδες!!!!! :-)

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο blog Έλενα, με fantasia... καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, ότι καλύτερο εύχομαι και για σένα!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα!Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.Όσο για την αλλαγή δεν εχω λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σπυριδούλα μου! Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι αλλαγές, θα μας βγουν σε καλό!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Εγώ πάντως Νο σουτιέν και κιλοτάκι δεν δείνω!!!Χα χα χα...........
    Έτσι για να το διασκεδάσουμε λίγο βρε κορίτσια.Το πολύ πολύ να μιλάμε μεταξύ μας κορακίστικα.Όπως όταν είμασταν μικρά!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Elena, στην εφαρμογή θα δείξει η αλλαγή τα αποτελέσματά της. Εύχομαι να είναι καλά. Οψόμεθα λοιπόν.
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Ειρήνη μου.... ο χρόνος θα δείξει λοιπόν! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή