Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Πως θα φέρουμε την παραλία...στο σπίτι μας!!!




Καλησπέρα σε όλη την πανέμορφη μπλογκογειτονιά μας! Εύχομαι να'χουμε μια όμορφη και δροσερή εβδομάδα!! Αχ...πόσο αγαπώ το καλοκαίρι! Δεν είναι ανάγκη να έχετε ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα για να νιώσετε πως ήρθε το καλοκαίρι. Μερικά απλά, φυσικά υλικά που βρίσκει κανείς στις ακρογιαλιές της και στο βυθό της, μπορούν ως δια μαγείας, να φέρουν καλοκαιρινή αύρα στο χώρο σας! Ορίστε μερικές ιδέες......

 
Στολίστε μια παλιά ξύλινη σκάλα με καλοκαιρινά αξεσουάρ όπως φαναράκια ή από αναμνηστικά που έχετε συλλέξει από τα ταξίδια σας όπως αστερίες και κοχύλια.


Δώστε στο τζάκι σας μια άκρως καλοκαιρινή πινελιά δημιουργώντας μια γιρλάντα από κοχύλια και τοποθετώντας αντικείμενα σε αποχρώσεις του τυρκουάζ....που θυμίζουν τον βυθό της θάλασσας! 

Ο ιδανικός καλοκαιρινός συνδυασμός για το μπαλκόνι και τον κήπο σας.... bamboo και βότσαλα!

Κρεμάστε στον τοίχο σας πίνακες με στίχους που σας εκφράζουν ή γράψτε τις καλοκαιρινές επιθυμίες σας!!

Αφήστε λοιπόν την φαντασία σας ελεύθερη και φτιάξτε τον προσωπικό σας παράδεισο..... που θα μυρίζει θάλασσα!!! 

27 σχόλια:

  1. Φανταστικές όλες οι ιδέες!
    Αυτήν με το τζάκι θα φροντίσω να την κάνω, να που το τζάκι δεν μας θυμίζει μόνο χειμώνα!!
    Να σαι καλά Ελενάκι με τις ωραίες ιδέες σου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου....να΄σαι καλά και συ! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!
    ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ........
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες ιδέες και πολύ όμορφες και οι εικόνες!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Beautiful post!!!!
    Have a good week!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραίες ιδέες είναι αυτές !!
    Μπορούμε στο κάδρο με τα πολύχρωμα λογάκια να κολλήσουμε και ένα ζευγάρι φλιπ φλοπ σαγιονάρες , μου ρθε ιδέα , χαχαχα!!
    Να σαι καλά, να φτιάχνεις καλοκαιρινές τις βεράντες με τις ιδέες σου ,
    σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Αθηνά! Εσύ έχεις φοβερές ιδέες... και βέβαια μπορούμε να κολλήσουμε στο κάδρο ότι μας αρέσει.... από σαγιονάρες μέχρι κοχύλια!!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  7. Ελενάκι πανέμορφες εικόνες, όσο για τις ιδέες καταπληκτικές!!!Ευχαριστούμε!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελενάκι μου...σ'ευχαριστώ! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΙΔΕΕΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα.Πολύ ωραίες ιδέες,οι οποίες βλέποντάς τες μου θυμίζουν Ελλάδα και μόνο Ελλάδα!!!!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άννα μου..σ'ευχαριστώ! Σαν την Ελλάδα μας, δεν υπάρχει πιο όμορφο μέρος στον κόσμο!! Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  10. απίστευτες εικόνες Ελενα μου!!! Ισως σου κλέψω καμία να κάνω κι εγώ κανένα τόσο όμορφο Post!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Έλλη μου! Βεβαίως, να πάρεις όποια φωτογραφία σου αρέσει!! Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες ιδέες.. Εγώ θα προτιμούσα να βάλω πολλά λουλούδια και κεράκια ή φαναράκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαίρη μου... και μένα μ'αρέσουν τα λουλούδια και τα φαναράκια και μ'αρέσει να τα στολίζω στην βεράντα!! Φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφες ιδέες Ελένη. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έλενα, ήδη έβαλα φωτο και σύνδεσμο της ανάρτησης αυτής και των αρωματικών κεριών στο ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου, που δημοσιεύσεις τις αναρτήσεις μου στον υπέροχο blog σου! Σου εύχομαι ότι καλύτερο και να'σαι πάντα χαμογελαστή! :-)

      Διαγραφή
  14. υπέροχα όλα!!!!!!!!!!!!τι ωραίο που είναι το καλοκαιράκι!!αρκεί να μη μας τρελαίνει η ζέστη και τα κουνούπια!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή