Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Με χαρά προσφέρω το πρώτο μου βραβείο....


Πριν αρκετές μέρες πήρα το πρώτο μου βραβείο από το Κατερινάκι (http://diamadaki.blogspot.com) Ήρθε λοιπόν η ώρα, να το προσφέρω με μεγάλη μου χαρά στα παρακάτω blogs :

1) Στην Ελένη http://eleniscooking.blogspot.com/
2) Στην Αναστασία http://eksipnesidees.blogspot.com/
3) Στην Σόφη http://sophie-paradise.blogspot.com/
4) Στην Κατερίνα http://kapaworld.blogspot.com/
5) Στην Μαρία http://fotolabida1.blogspot.com/

Πολλά φιλιά κορίτσια και πάντα επιτυχίες! :-)

26 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Ελενάκι μου Χριστός Ανέστη!!
    Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου και σου εύχομαι να αποκτήσεις πάρα πολλά ακόμα!!!Το παίρνω με μεγάλη χαρά!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Σόφη μου, με αγάπη και ότι επιθυμείς! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... Πολύ χαίρομαι που σου έδωσα το βραβείο, γιατί το αξίζεις! Να'χεις και συ μια υπέροχη μέρα, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολλά συγχαρητήρια για το πρώτο σου βραβείο, εύχομαι να τα χιλιάσεις συντομα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Έλενά μου, να'σαι καλά! Και για σένα εύχομαι τα καλύτερα! Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  3. πολλα πολλα συγχαρητηρια!να τα χιλιασεις κοπελα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου. Χρόνια πολλά εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου, από καρδιάς! Χρόνια πολλά και να'σαι πάντα ευτυχισμένη! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Έλενά μου!!!Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες με τιμά ιδιαίτερα η σκέψη σου να σαι καλά!!!Να χαίρεσαι και το δικό σου, εύχομαι να ακολουθήσουν ακόμη περισσότερα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελένη μου! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για σένα εύχομαι πάντα τα καλύτερα! Χαίρομαι που σου έδωσα το βραβείο, γιατί το αξίζεις! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!! ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ !!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕΙΣ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαρία μου, με υγεία και ότι επιθυμείς! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για σένα εύχομαι πάντα επιτυχίες... το βραβείο το αξίζεις! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!!ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Νάσια μου, με υγεία και αγάπη! Σ'ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά, Έλενά μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες! Με έκανες πολύ χαρούμενη! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Αναστασία μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Πολύ χαίρομαι και γω που σου έδωσα το βραβείο, γιατί το αξίζεις! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβειάκι σου, να το χαίρεσαι!!
    Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαντρίνα μου και ότι επιθυμείς! Σ'ευχαριστώ πολύ.... φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά!
    Να είσαι πάντα καλά και να τα χιλιάσεις τα βραβεία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς! Σ'ευχαριστώ πολύ.... φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά και συγχαρητήρια για το βραβειάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πάντα τέτοια σου εύχομαι!!χρόνια πολλά και καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Maya μου! Χρόνια πολλά και ότι καλύτερο σου εύχομαι! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
    3. Πολλά γλυκά φιλάκια και από μένα! :)

      Διαγραφή