Πέμπτη 26 Απριλίου 2012




Κηροπήγιο μεγάλο σε μωβ-χρυσό

22 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν και τα δυο!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τα δυο είναι υπέροχα!Τα φαντάζομαι και με το φως των κεριών πως θα δείχνουν καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ κούκλες μου, για τα όμορφα λόγια σας! Πραγματικά, με το φως των κεριών το βράδυ είναι μαγευτικά!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα!!
    Πολύ καλοδουλεμένα!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενα μου, να'σαι καλά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Έλενα, για όλες αυτές τις θαυμάσιες δημιουργίες με τα ανάγλυφα ποτήρια και τα ντεκουπάζ δίνεις κάπου οδηγίες για την κατασκευή τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω γράψει κάπου οδηγίες για την κατασκευή τους.... Πριν αρκετό καιρό, είχα κάνει σεμινάρια γι'αυτά τα προϊόντα που κάνουν την επιφάνεια ανάγλυφη! Αν θέλεις, μπορώ να σε βοηθήσω και να σ'ενημερώσω που θα βρεις τα προϊόντα!!

      Διαγραφή
  6. Έλενα τι όμορφα που τα έχεις φτιάξει είναι και τα δυο υπέροχα!!!Μπράβο το ταλέντο σου και η αγάπη για τις δημιουργίες σου φαίνονται!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφία μου, για τα όμορφα λόγια σου! Να'σαι καλά, φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Το αγαπημένο μου χρώμα. Έλενα έχεις κάνει πολύ ωραία δουλειά! Φαντάζομαι πόσο όμορφο θα δείχνει φωτισμένο.
    Φιλιά πολλά, να έχεις ένα όμορφο ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Καίτη μου! Και μένα μ'αρέσει πολύ το μωβ.... πραγματικά το βράδυ με το φως του κεριού είναι μαγευτικό!! Να'χεις και συ ένα υπέροχο σ/κ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Έλενα καλησπέρα. Εντυπωσιακό το κηροπήγιο και η τεχνική πολύ ενδιαφέρουσα. Φαντάζομαι ότι θα έχει και άλλες εφαρμογές σε μεγάλα μπολ για διάφορες χρήσεις, σαλατιέρα, φρουτιέρα κλπ. Νομίζω ότι θα στολίζουν πολύ ωραία ένα στρωμένο τραπέζι. Ή σαν καπέλο πορτατίφ, θα σκόρπιζε πολύ όμορφο φως σε ένα δωμάτιο. Ωραία δουλειά. Περιμένω να δω και άλλες δημιουργίες σου, σύντομα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου, για τα όμορφα λόγια σου! Πραγματικά την λατρεύω αυτή την τεχνική και έχω φτιάξει αρκετές δημιουργίες!! Πολύ ωραία η ιδέα σου για το πορτατίφ... θα προσπαθήσω να το φτιάξω σύντομα! Να'χεις ένα όμροφο βράδυ, φιλιά!

      Διαγραφή
  9. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.ΚΑΛΩ Σ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Γιώτα μου στο μπλογκοσπιτάκι μου!! Ελπίζω να τα λέμε συχνά... φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Έλενά μου, υπέροχη δουλειά!!!μπράβο σου γλυκειά μου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ όμορφα και τα δύο!!μπραβο Έλενα μου!Καταπληκτική δουλεια!!Συνεχισε τις ομορφες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλλη μου για τα όμορφα λόγια σου! Φιλάκια!!

      Διαγραφή