Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Μαρμελάδα φράουλα




Προμηθευτείτε με νόστιμες, ζουμερές, κατακόκκινες φράουλες και φτιάξτε την πλέον αγαπημένη μαρμελάδα, την οποία μπορείτε να διατηρήσετε μέχρι και ένα χρόνο κλεισμένη αεροστεγώς και όταν ανοιχτεί στο ψυγείο.

Θα χρειαστείτε: 1 κιλό φράουλες σε κομμάτια, 500 γραμ. ζάχαρη, λίγο λεμόνι

Εκτέλεση: Βράζουμε τις φράουλες με την ζάχαρη μέχρι να δέσει το σιρόπι και προσθέτουμε μερικές σταγόνες λεμόνι. Συνεχίζουμε για λίγο το βράσιμο μέχρι να απορροφηθεί το λεμόνι.

Tip: Για να αποστειρώσουμε τα βαζάκια τα πλένουμε στο πλυντήριο ή τα περνάμε με βραστό νερό. μπορούμε επίσης να τα βάλουμε να στεγνώσουν στον φούρνο. Τοποθετούμε την μαρμελάδα αφού έχει κρυώσει εντελώς.

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά!Τέλεια η μαρμελάδα σου! Λατρεύω τις φράουλες!Ευχαριστούμε για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σπυριδούλα μου! Και γω έχω μεγάλη αδυναμία στις φράουλες.... Να'σαι καλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Έχω αδυναμία στις φράουλες και η αλήθεια είναι ότι η σπιτική μαρμελάδα δε συγκρίνεται! όποτε έχω φτιάξει, έχει εξαφανιστεί πολύ γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω το ίδιο Σοφία μου! Τρελαίνομαι για τις φράουλες και φυσικά ότι και να φτιάξω..... εξαφανίζεται!! χα-χα-χα Να'σαι καλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τις μαρμελάδες :D Θα την δοκιμάσω την συνταγή σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις κούκλα μου, είναι.... πεντανόστιμη!!! χα-χα-χα Φιλάκια!

      Διαγραφή