Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Θάλασσα.... και κοχύλια!


Καλησπέραααααα....... σ'όλη την όμορφη μπλογκογειτονιά και καλή εβδομάδα να'χουμε! Αχ, όσο περνάει ο καιρός και τα νεύρα μου γίνονται κορδέλες.... τόσο πιο πολύ θέλω να ξεφύγω απ'την Αθήνα και να βρεθώ σ'ένα μαγευτικό μέρος, να χαλαρώσω και ν'απολαύσω την θάλασσα!! Πόσο θα'θελα να'μαι μέσα σ'αυτήν την φωτογραφία.....



Το μόνο σίγουρο πάντως, είναι ότι η δημιουργία είναι η καλύτερη ψυχανάλυση!! Σε βοηθάει να συγκεντρωθείς και να βάλεις τις σκέψεις σου σε τάξη.... και πολλές φορές καταφέρνεις να βρεις και λύση στα θέματα που σ'απασχολούν! Το καλοκαίρι πάντα μ'εμπνέει και επειδή αυτές τις μέρες βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο, άρχισα να δημιουργώ......

Ένα καλοκαιρινό πίνακα με κοχύλια....



και δύο καλοκαιρινά μπουκάλια!



Ήθελα να φτιάξω και ένα καλοκαιρινό στεφάνι, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα.... Βρήκα όμως μια υπέροχη ιδέα στο sillypearl.com, για ένα καλοκαιρινό στεφάνι με πέτρες και γυαλάκια!!



Στον παρακάτω σύνδεσμο http://www.sillypearl.com/2012/07/craft-tutorial-summer-beach-rock-wreath.html θα δεις βήμα-βήμα πως να το φτιάξεις εύκολα! Δεν χρειάζεται να αγοράσεις πέτρες και γυαλάκια, απλά χρησιμοποίησε ότι έχεις μαζέψει από την θάλασσα όλο αυτό το διάστημα!!

Να περνάτε καταπληκτικά...... και να μην ξεχνάτε, ότι και να γίνει, πάντα να χαμογελάτε!!

"Γέλα, καρδιά μου, γέλα. Βρες χρόνο να γελάς. Αυτό είναι η μουσική της ψυχής" (Γ. Ρίτσος)

27 σχόλια:

  1. Καλή βδομάδα Ελενάκι μου!!!
    Αυτήν την παραμυθένια αιώρα, την ζήλεψα κι εγώ!!
    Τι όμορφες οι καλοκαιρινές δημιουργίες σου!!
    Μας φέρνουν μια νότα καλοκαιρινής δροσιάς!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελενάκι μου... σ'ευχαριστώ! Μας έλειψες, αλλά ελπίζω να πέρασες υπέροχα στις διακοπές σου!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  2. και εγώωωωωωωωωω!!!!!!!!Πολύ όμορφα αυτά που φτιάχνεις τι να πω,μπράβο!!ειδικά τα μπουκαλάκια τα λάτρεψα!!!!φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κούκλα μου για τα όμορφα λόγια σου! Να περνάς πάντα όμορφα ότι κι αν κάνεις..... Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  3. να πω καλή εβδομάδα κι ας πέρασε πια η Δευτέρα!!
    όλα ωραία, τα μπουκάλια μ άρεσαν πιο πολύ.
    και τώρα ακόμη έχει ζέστη.
    καλοκαίρι φουλ!!
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κούκλα μου... Τα μπουκάλια τα λατρεύω και γω!! Αγαπώ το καλοκαίρι τόσο πολύ, που όσο ζέστη και να'χει.... δεν μ'ενοχλεί!! Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου !! Τα μπουκάλια είναι υπέροχα, το μόνο που 'με χαλάει' λίγο είναι ο σκέτος φελλός. Να σου δώσω μιά ιδέα ? κόλλα πάνω τους ένα κοχύλι ή έναν αχινό !!
    Δες αν θέλεις ένα παλιό δικό μου

    http://4.bp.blogspot.com/-6051LSIDj-s/TplusRLQ3kI/AAAAAAAAALc/2oqYZxiL6dc/s640/%25CE%25BD%25CE%25B5%25CE%25BF+%25CE%25BC%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2585%25CE%25BA%25CE%25AC%25CE%25BB%25CE%25B9.jpg

    Καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου για την ιδέα σου και τις συμβουλές σου! Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να φτιάξω και τους φελλούς... αλλά δεν είχα έμπνευση!!! Το δικό σου μπουκάλι πάντως είναι καταπληκτικό! Να'σαι καλά κούκλα μου και να περνάς όμορφα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα όλα!!!! :) και τίποτε καλύτερο από τη δημιουργία!! φιλιά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Leviathan για τα όμορφα λόγια σου.... είσαι πάντα πολύ ευγενικός! Να περνάς όμορφα και να χαμογελάς! Φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  6. Τέλειες οι δημιουργίες σου! Κι εμένα μου αρέσουν οι κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Demi μου.... Αν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι, να μου το πεις! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  7. Έλενα ο πίνακας πολύ όμορφος!!!!!!!!!
    Τα μπουκάλια πάλι μου αρέσουν !!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να'σαι καλά κούκλα μου.... σ'ευχαριστώ! Φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξυ. η αιώρα είναι όλα τα λεφτά......τα μπουκαλάκια όμως δε πάνε πίσω. Πανέμορφα και πολύ καλοκαιρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολα όμορφα και δροσερά, δνε θα προσθέσω κάτι περισσότερο απο τις προηγούμενες φίλες Ελενάκι μου,μόνο θα σου δώσω μία διεύθυνση δικιάς μας να θαυμάσεις: http://creationspalette.blogspot.com/

    Εεεε;;; μη μου πεις;;;;
    Φιλάκια πολλά δροσερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Χαρά! Η διεύθυνση που μου έδωσες είναι καταπληκτική!! Είδα πολλές φανταστικές δημιουργίες και το ταλέντο της κυρίας πραγματικά έχει πλημμυρίσει όλο τον χώρο.... Δεν έχω λόγια.... Υποκλίνομαι!! Να περνάς όμορφα κούκλα μου, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. καλημέρα..τι όμορφα που είναι όλα..μυρίζει θάλασσα αυτή η ανάρτηση, νιώθω σαν στο σπίτι μου που λέμε
    και όταν λέω σπίτι εννοώ την θαλασσίτσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκό μου Δελφινάκι... σ'ευχαριστώ! Να περνάς υπέροχα πάντα και να χαμογελάς! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Lovely!!!!
    Have a nice day, dear!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Δικιά σου η αιώρα κούκλα μου... Σου την στέλνω με πολύ αγάπη! Φιλιάααα..... :-)

      Διαγραφή
  14. Πόσο σε νιώθω!! Μετράω τις μέρες μέχρι την άδεια μου.. Ανυπομονώ να φύγω!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και γω ανυπομονώ να φύγω για λίγες μέρες!! Καλές διακοπές Κλαίρη μου.... να περάσεις τέλεια και να διασκεδάσεις! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή