Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Καλές διακοπές......


Ήρθε πάλι η στιγμή του σύντομου αποχαιρετισμού! Θα τα πούμε ξανά…. ελπίζω σύντομα!! Κι αν η Αθήνα φιλοξενήσει τελικά το καλοκαίρι σας, δεν πειράζει….. Το καλοκαίρι είναι πάντα μέσα στην καρδιά μας κι η πόλη ομορφαίνει τον Αύγουστο!!



Πριν σας αφήσω, θα'θελα να σας γλυκάνω και να μοιραστώ μαζί σας, μια πεντανόστιμη και δροσερή συνταγή για παγωμένο γιαούρτι σοκολάτας με καραμελωμένες μπανάνες! 



Υλικά: 2 κουταλιές της σούπας ανάλατο βούτυρο, 2 μεγάλες μπανάνες• 2 κουταλιές της σούπας καφέ ζάχαρη, 1κουταλιά της σούπας ρούμι, ½ φλιτ. + 3 κουταλιές γάλα με χαμηλά λιπαρά, 2 ½ κουταλιές της σούπας κακάο, 2/3 φλιτ. Ζάχαρη, 1 πρέζα αλάτι, 1 κουταλάκι του γλυκού βανίλια, 1 ¼ φλιτ. άπαχο γιαούρτι, Λίγη τριμμένη μαύρη σοκολάτα

Διαδικασία:
Σ’ ένα αντικολλητικό τηγάνι λιώνετε το βούτυρο και προσθέτετε τις μπανάνες ολόκληρες και πασπαλίζετε με τη μαύρη ζάχαρη. Χαμηλώνετε τη φωτιά και γυρνάτε τις μπανάνες μέχρι να καραμελώσουν (περίπου 8’). Σβήνετε τη φωτιά και προσθέτετε το ρούμι. Κουνήστε το τηγάνι για να διαλυθεί η ζάχαρη. Έπειτα λιώνετε στο μούλτι τα ¾ από τις μπανάνες και προσθέτετε τις 3 κουταλιές γάλα. Ανακατεύετε μέχρι το μείγμα να ομογενοποιηθεί. Βάζετε το μείγμα στο ψυγείο για 15’.
Σ’ ένα μπολ χτυπάτε το κακάο, τη ζάχαρη, το αλάτι, τη βανίλια και το υπόλοιπο γάλα. Επίσης χτυπήστε καλά το γιαούρτι μέχρι να γίνει κρέμα. Τέλος ανακατεύετε το μείγμα του ψυγείου με το γιαούρτι, προσθέτετε το μείγμα με το κακάο και ανακατεύετε καλά μέχρι να ομογενοποιηθούν. Αν έχετε παγωτομηχανή τα χτυπάτε εκεί. Τέλος συμπληρώνετε με τα κομμάτια σοκολάτα και τα υπολείμματα της μπανάνας. Το βάζετε στην κατάψυξη και το αφήνετε να παγώσει για περίπου 4 ώρες.


Καλές Διακοπές σε όλους, διασκεδάστε, ξεκουραστείτε και γεμίστε χαμόγελα για τον χειμώνα!!!!! Φιλιάααααα……

27 σχόλια:

  1. Καλές διακοπές, καλή διασκέδαση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου...και συ να περάσεις υπέροχα στις διακοπές σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλή ξεκούραση!!!!!!!!!! Τέλεια η συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ευγενία μου.... πραγματικά αυτό το παγωτό-γιαούρτι είναι φανταστικό!! Καλές διακοπές κούκλα μου... να περάσεις τέλεια! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλά να περάσεις κοριτσακι μου, εμείς θα περιμένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ αγαπημένη μου Χαρά.... Καλές διακοπές, να διασκεδάσεις και να ξεκουραστείς! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κλαίρη μου και συ να περάσεις υπέροχα στις διακοπές σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλές διακοπές! Να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συ να περάσεις τέλεια Βάνα μου και να ξεκουραστείς! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Happy Summer!!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!!!!ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.......
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Εφάκι μου....να περάσεις υπέροχα όπου κι αν είσαι, ότι κι αν κάνεις!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλές διακοπές σου ευχόμαστε!!! Και περιμένουμε φωτογραφικό υλικό από τον προορισμό σου. Φιλιά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κούκλα μου... και σεις να περάσετε τέλεια και να ξεκουραστείτε!! Πολλά φιλιά! Υ.Γ. Έχω πάθος με τις φωτογραφίες, οπότε όταν επιστρέψω, θα σας δείξω πολλές!

      Διαγραφή
  9. καλές διακοπές να περάσεις καλά να ξεκουραστείς και καλή επιστροφή.

    όταν με το καλό επιστρέψεις πέρασε από το σπιτάκι μου να πάρεις το δωράκι σου, είσαι η νικήτρια του διαγωνισμού μου.. συγχαρητήρια και σ ευχαριστώ για την συμμετοχή και τις όμορφες φωτογραφίες

    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/06/blog-post_2806.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου.... πετάω απ'την χαρά μου και ακόμα δεν πιστεύω ότι κέρδισα στον διαγωνισμό σου!! Το δώρο σου είναι καταπληκτικό και σ'ευχαριστώ από καρδιάς! Καλές διακοπές κούκλα μου, να περάσεις υπέροχα και να ξεκουραστείς! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Συγχαρητήρια Ελενα μου...σ ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή και τις όμορφες φωτογραφίες.. μακάρι να σ αρέσει το δωράκι μου..καλές διακοπές να έχουμε να περάσουμε όμορφα να ξεκουραστούμε..φιλούθκια

      υγ-σου στέλλω εμαιλ

      Διαγραφή
  10. καλές διακοπές...περιμένουμε τις φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Love the recipe! Very summery post:-)
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια η φωτογραφία με το ιστιοπλοικό και την υπέροχη θάλασσα..καθώς έχω τρέλα με τα ιστιοπλοικά.
    φιλιάααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλές διακοπές, να περάσεις τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μιαμμμμ θα τρωω την καταπληκτική συνταγή και θα σε σκέφτομαι Ελενα!!!Καλές διακοπές να περάσεις τέλειαααααα!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αυτό το νεράκι τ θαλασσινό κάτι μου θυμίζει....
    στο γαϊδουρονήσι θα πας;;;
    φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλές διακοπές σου εύχομαι και να περάσεις τέλεια!!! Η ανάρτησή σου όπως πάντα υπέροχη και γεμάτη αισιοδοξία και η συνταγή απολαυστικότατη!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας κορίτσια! Καλές διακοπές σε όσους φεύγουν αυτές τις μέρες και καλή επιστροφή σε όσους γυρίζουν πίσω!! Η πόλη τον Αύγουστο είναι πιο όμορφη και πιο ήσυχη.... να περνάτε όμορφα ότι κι αν κάνετε! Πολλά φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή