Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Δίσκος με μωσαϊκό από γυαλάκια της θάλασσας!


Στις καλακαιρινές σας εξορμήσεις στις παραλίες, αν κοιτάξετε λίγο πιο προσεκτικά στην αμμουδιά, εκτός από κοχυλάκια θα βρείτε και μικρά κομμάτια γυαλιού, που έχουν λαξευθεί από τη θάλασσα. Πριν τα προσπεράσετε αδιάφορα, δείτε μία ιδέα για το πώς μπορείτε τα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε έναν όμορφο διακοσμητικό δίσκο σερβιρίσματος.!





Τι θα χρειαστείτε: Ξύλινο δίσκο σερβιρίσματος, ιδανικά σε λευκό χρώμα, Γυαλάκια της θάλασσας,  Κόλλα για πλακάκια, Ρευστοκονίαμα, Μία πριονωτή σπάτουλα, μία σπάτουλα από καουτσούκ για στοκάρισμα και ένα σφουγγάρι

Πώς θα τον φτιάξετε:

1) Με μία πριονωτή σπάτουλα, απλώστε μία λεπτή στρώση κόλλας για πλακάκια στην επιφάνεια του δίσκου, και στη συνέχεια οργώστε την κόλλα με τα «δόντια» της σπάτουλας. Καλό θαν ήταν να δουλέψετε τμηματικά - μην απλώσετε εξαρχής την κόλλα σε όλη την επιφάνεια. Επίσης, χρειάζεται προσοχή ώστε να μην απλώσετε πολύ παχύ στρώμα κόλλας και βουλιάζουν μέσα τα γυαλάκια.



2) Απλώστε τα γυαλάκια της θάλασσας, πιέζοντάς τα μέσα στην κόλλα με τους σχηματισμούς που επιθυμείτε, δουλεύοντας όπως αναφέραμε τμηματικά. Προσέξτε να μην βουλιάξετε τα γυαλάκια μέσα στην κόλλα (άλλωστε γι’ αυτό είπαμε ότι δεν πρέπει να είναι πολύ παχύ το στρώμα της κόλλας). Γενικά, καλό θα είναι να διαβάσετε και τις οδηγίες της συγκεκριμένης κόλλας που θα χρησιμοποιήσετε σχετικά με το χρόνο που χρειάζεται να σταθεροποιηθεί, κτλπ. Αν σε κάποια σημεία έχει μπει πολύ κόλλα, προσπαθήστε να την αφαιρέσετε με μία οδοντογλυφίδα.


Συνεχίστε, δουλεύοντας τμηματικά και καλύψτε όλη την επιφάνεια.



3) Σε αυτή τη φάση, θα χρησιμοποιήσετε το κονίαμα. Τοποθετήστε την απαιτούμενη ποσότητα στη σπάτουλα για στοκάρισμα και αρχίστε να το πιέζετε στην επιφάνεια ώστε να καλύψει τα κενά που υπάρχουν ανάμεσα από τα γυαλάκια. Φροντίστε να πάει παντού, ακόμα και στις γωνίες.



Το αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι. Στη συνέχεια, με την άκρη της σπάτουλας θα χρειαστεί να αφαιρέσετε τυχόν υπολείμματα ή παραπανίσια ποσότητα κονιάματος.



4) Χρησιμοποιώντας ένα βρεγμένο σφουγγάρι, καθαρίστε την επιφάνεια -στα σημεία που έχει γυαλάκια- από το κονίαμα και αφήστε το να στεγνώσει. Αν χρειάζεται πρόσθετο καθάρισμα για να αναδειχθεί η λάμψη από τα γυαλάκια της θάλασσας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πάλι το βρεγμένο σφουγγαράκι, κι αφού έχει στεγνώσει.



Αυτό ήταν! Ο δίσκος σας είναι έτοιμος για να σερβίρετε τα καλοκαιρινά cocktails σας στους καλεσμένους! 

58 σχόλια:

  1. Πολυ καλη ιδεα και πολυ ομορφο αποτελεσμα!!!!!
    Αυτο δε το τυρκουαζ ειναι απολαυση να το κοιταζεις!πολλα φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αλεξάνδρα μου.... σ'ευχαριστώ! Αχ, αυτό το τυρκουάζ, το λατρεύω!! Πολλά δροσερά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο αποτέλεσμα! Ούτε που πέρασε ποτέ από το μυαλό μου κάτι τέτοιο. Είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα μου... Νομίζω ότι είναι πολύ ωραία ιδέα και πρωτότυπη!! Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  3. τι ωραία ιδέα!!!!!Ευχαριστούμε για το tutorial,αν και μεταξύ μας ούτε σε χίλια χρόνια δεν μπορώ να το κάνω αυτό!!Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κούκλα μου και γω σ'ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σου! Πιστεύω ότι αν προσπαθήσεις, θα τα καταφέρεις... αφού και συ έχεις ταλέντο και φτιάχνεις υπέροχες δημιουργίες!! Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  4. Έλενα υπέροχο το αποτέλεσμα! Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελενάκι μου αν μπορούσα εγώ να κάνω αυτό το αριστούργημα, δεν θα μουν εδώ, θα ήμουν αλλού χα χα χαα!!!
    Υπέροχο είναι, με πανέμορφα καλοκαιρινά χρώματα!!!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου.... Είμαι σίγουρη ότι και αυτό μπορείς να το φτιάξεις! Το ταλέντο σου είναι μοναδικό και οι δημιουργίες σου πάντα νοστιμότατες!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  6. Γεια σου αγαπητή Έλενα! Υπέροχος ο δίσκος σου! Καλοκαιρινός και δροσερός! Τον λάτρεψα! Ειδικά τα χρώματα του!! Καλή συνέχεια να έχεις, πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βασιλικούλα μου... και συ να περνάς όμορφα ότι κι αν κάνεις!! Πολλά δροσερά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  7. καλησπέρα θα συμφωνήσω με την συμπατιώτισσα Βασιλική
    Αμα βλέπω που να έχουν με σχέση την αγάπη μου την θάλασσα χαίρομαι διπλά! Αγαπώ την θάλασσα πολύ και ως άνθρωπος και ως δελφινάκι (αφού η θάλασσα είναι το φυσικό μου σπιτάκι χεχεχε)

    δελφινοφιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκό μου Δελφινάκι! Πολύ χαίρομαι γιατί μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για την θάλασσα και ότι έχει σχέση μ'αυτήν!!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  8. Fantastic mosaic work!!!
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχος έγινε ο δίσκος Έλενα!!
    Μπράβο σου και σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!
    Καλό βραδάκι να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαντρίνα μου, σ'ευχαριστώ! Να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ, φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  10. Ο δίσκος σου έγινε τέλειος και οι οδηγίες σου είναι λεπτομερέστατες!!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Να περάσετε ένα υπέροχο σ/κ..... Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  11. α ρε Ελενα τι να πω....ποτε δεν το ΄χω σκεφτεί..αυτά τα γυαλάκια απλώς τα χαζεύω.Τελικά τίποτα στη φύση δεν είναι άχρηστο!!!Καταπληκτικές οδηγίες,η ιδέα σου είναι αξιοθαύμαστη και το αποτέλεσμα εξαιρετικό!!!!!
    Εύγε!!!!!
    φιλούρεςςς-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χρυσούλα μου.... σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου! Πολλά φιλάκια και να περάσεις ένα φανταστικό σ/κ!! :-)

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Εφούλα! Να περάσετε ένα υπέροχο και δροσερό σ/κ.... πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  13. αχ έλενα το αγαπημένο μου!!!!Καταπληκτική η ανακάλυψή σου!ευχαριστούμε για την έμπνευση και τις οδηγιες!Νομίζω βρήκα με τι θα ασχοληθώ αυριο1!!φιλια πολλά γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου.... πολύ χαίρομαι που σ'άρεσε ο δίσκος! Περιμένω να δω την δημιουργία σου.... Να περάσεις ένα φανταστικό σ/κ, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Γεια σου και πάλι αγαπητή Έλενα! Μόλις σε προσκάλεσα σε μία φωτογραφική πρόκληση με θέμα παράθυρο με θέα:
    http://basilikis-art.blogspot.com/2012/07/blog-post.html

    Σε περιμένω :) Πολλά φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα μου, σ'ευχαριστώ για την καλοκαιρινή φωτογραφική πρόσκληση... θα προσπαθήσω να πάρω μέρος, αλλά αυτό το διάστημα είναι δύσκολο γιατί έχω πολλές υποχρεώσεις!! Να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΔΙΣΚΟΣ ΕΛΕΝΑΚΙ!!ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ ΤΑ ΓΥΑΛΑΚΙΑ.ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΔΩ ΦΕΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑ ΜΑΖΕΨΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Νάσια! Σου εύχομαι ολόψυχα να δεις θάλασσα φέτος το καλοκαίρι και να περάσεις υπέροχα!! Πολλά φιλάκια κούκλα μου και καλό σ/κ! :-)

      Διαγραφή
  16. Όμορφος ο δίσκος με τα γυαλάκια της θάλασσας. Όλες οι θαλασσινές αποχρώσεις μαζί, έφτιαξαν έναν ιδιαίτερα ευπαρουσίαστο δίσκο!! Ωραία ιδέα!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ειρήνη μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιδέα για τον καλοκαιρινό δίσκο! Να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Achei seu blog na blogosfera.
    E adoreii!

    Já estou te seguindo..
    Me visite tbm
    http://lidiepaulo.blogspot.com.br

    Beijocas
    Ótima 5ª feiraa \º/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφο!!!Που βρίσκεις τα γυαλάκια;!!μπράβο πολύ μου άρεσε!!Καλά να περνάς , φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Φανή! Στις παραλίες, εκτός Αττικής, ανακαλύπτω τα γυαλάκια, τα κοχύλια και πολλούς άλλους θησαυρούς!! Να περάσεις ένα υπέροχο σ/κ, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Απίθανο αποτέλεσμα!!!Θα το δοκιμάσω!!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Άσπα μου! Να το δοκιμάσεις.... είναι εύκολη διαδικασία και τ'αποτέλεσμα είναι φοβερό!! Να'χεις ένα πανέμορφο σ/κ, φιλάκια πολλά! :-)

      Διαγραφή
  20. τι ομορφος!μου αρεσουν τοσο πολυ οι προτασεις και οι ιδεες σου!πολλα φιλια ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Λενάκι μου... Να περάσετε ένα υπέροχο και δροσερό σ/κ, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. 'Εχεις δίκιο κι εγώ περπατάω στη θάλασσα πάντα με το κεφάλι σκυμμένο, ψάχνοντας για τους πιο απλούς θησαυρούς!
    Ο δίσκος είναι τέλειος! Τι υπέροχα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα-χα Λίτσα μου είσαι φοβερή και γω το ίδιο κάνω!!! Να περάσετε ένα υπέροχο σ/κ, πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Demi μου.... Να περάσεις ένα φανταστικό σ/κ, φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαίρη μου και να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ! Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  24. Belo mosaico de cores suaves.
    Bem verão!

    ¸❤✿•.¸
    ♥ Bom domingo! Boa semana!
    ♡ Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Hello darling! Your blog does looks like a fantasy...Love your style and you are so talented. Would be great if we could follower each other. I'll be waiting for you on my blog,
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Erena! Thank you so much for your lovely comment!! T'll visit your blog and I'll follow you too! Have a great week! Kisses from Athens! :-)

      Διαγραφή
  26. Φοβερή ιδέα και πανέμορφο το αποτέλεσμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερινάκι μου... Πολλά φιλάκια και να περνάτε πάντα όμορφα!! :-)

      Διαγραφή
  27. ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΣΟΥ ΕΛΕΝΑ!!!!
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑΛΑΚΙΑ!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρένα μου! Να περνάς πάντα υπέροχα όπου κι αν είσαι, ότι κι αν κάνεις!! Φιλάκια!

      Διαγραφή