Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Καλοκαιρινός διαγωνισμός φωτογραφίας!


Τ'αγαπημένο μας Δελφινάκι, http://delfinaki-sunset.blogspot.gr στο πανέμορφο και καλοκαιρινό μπλογκοσπιτάκι του, διοργανώνει ένα Καλοκαιρινό Διαγωνισμό Φωτογραφίας μέχρι τις 28 Ιουλίου!



Γι αυτό πάρτε τις φωτογραφικές σας μηχανές και βγάλτε φωτογραφίες με θέμα το καλοκαίρι!!! Εγώ θα πάρω μέρος στον διαγωνισμό μ'αυτές τις καλοκαιρινές φωτογραφίες! 

 Μια υπέροχη παραθαλάσσια περιοχή, στην Θάσο.

Παραλία στην περιοχή "Σωτήρος" με κρυστάλλινα νερά....

Και τέλος ένα πανέμορφο ηλιοβασίλεμα, που φωτογράφισα από το καραβάκι!

Καλή επιτυχία σε όλους!!!! :-)

30 σχόλια:

  1. ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΦΡΑΦΙΕΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ.ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΑΣΗ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝΑΣΑ.ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Νάσια... είσαι εξαιρετικός άνθρωπος και πάντα γράφεις στα σχόλια πολύ όμορφα λόγια!! Να'σαι πάντα χαρούμενη και να περνάς όμορφα! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ....ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κούκλα μου και καλώς ήρθες στην όμορφη παρέα μας! Ελπίζω να τα λέμε συχνά... Καλό βράδυ, φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ολες όμορφες, αλλά αυτό το ηλιοβασίλεμα, όλα τα λεφτά!!!!!
    Καλή βδομάδα Ελενάκι μου, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου... και γω λατρεύω αυτή την φωτογραφία με το ηλιοβασίλεμα!! Πολλά φιλάκια κούκλα μου και να'χεις ένα όμορφο βράδυ! :-)

      Διαγραφή
  4. γεια σου Ελενα καλη εβδομαδα καλο μηνα...σ ευχαριστω πολυ για την συμμετοχη , χαιρομαι που σ αρεσε η εικονα με τα δελφινια, ευχαριστω που θα την βάλεις στο σπιτάκι σου..

    πολυ ομορφες οι φωτος σου , την τελευταια την λατρεψα λιγο περισσοτερο ως delfinaki sunset (ηλιοβασιλεμα) που ειμαι χεχε

    φιλούθκια
    τρεχω να τις αναρτησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Δελφινάκι μου... Και γω σ'ευχαριστώ πολύ για όλα και σου εύχομαι ότι καλύτερο! Πολύ χαίρομαι που παίρνω μέρος στον διαγωνισμό φωτογραφίας.... Το ηλιοβασίλεμα που λάτρεψες, στο χαρίζω με αγάπη, για να στολίσεις το σπιτάκι σου!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
    2. ωω Ελενα μου με συγκίνησαν τα λόγια σου..μόλις δυο μέρες γνωρίζομαστε κι όμως είσαι τόσο γλυκιά.. σου ευχομαι και σενα οτι καλυτερο και παντα ευτυχισμενη και το μπλογκοσπιτακι σου να σου χαριζει ομορφες στιγμες

      το στολισα ηδη το ηλιοβασιλεμα..το λατρεψα πολυ...αλλα και οι αλλες δυο ειναι πολυ ομορφες φωτος

      φιλούθκια κ καλη επιτυχια στο διαγωνισμο μου σου ευχομαι

      Διαγραφή
    3. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Δελφινάκι! Τα λόγια σου άγγιζαν την ψυχή μου.... Πιστεύω ότι είσαι υπέροχος άνθρωπος και σου αξίζουν τα καλύτερα!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. στο πλαι που εβαλες το δελφινακι ,αμα θες βαλε οτι ειναι βραβειο συμμετοχης για το διαγωνισμο μου.. :) οπως το γραφω στην σχετικη αναρτηση

    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Δελφινάκι μου...θα το διορθώσω αμέσως!! Φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  6. καλή επιτυχία κοριτσάκι μου!καλό μήνα, καλή εβδομάδα!!η 2η φοτογραφία είναι τέλεια τελεια τέλεια!!!τι ωραια!!!μπραβο που παιρνεις μερος στον διαγωνισμό!.... ΦΑΤΟΥΣ ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Έλλη! Πολύ χαίρομαι που σ'άρεσαν οι φωτογραφίες.... Λες να κερδίσω τελικά; Θα δούμε.... :-) Να'χεις ένα όμορφο βράδυ, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. κανε χωρο κανε χωρο σε λεω ερχομαι να βουτηξωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα-χα Ιωάννα μου είσαι φοβερή!!! Μην αργείς... έλα να βουτήξουμε μαζί!! Καλό βράδυ κούκλα μου και πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  8. Έλενα , δεν σε προλαβαίνω!
    Η Θάσος είναι όνειρο!!!!!Εχω χρόνια να πάω....Τα πεύκα ήταν μέσα στη θάλασσα , τι ομορφιά!!!!!
    Λοιπόν θα δω τι θα σου στείλω....μόνο μην βιάζεσαι!
    Το ηλιοβασίλεμα σου απίθανο!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου, έχω πάρει φόρα αυτές τις μέρες!!! χα-χα-χα Πραγματικά η Θάσος είναι σκέτη μαγεία και οι παραλίες της όνειρο!! Το ηλιοβασίλεμα στο χαρίζω κούκλα μου με πολύ αγάπη! Να'χεις ένα όμορφο βράδυ, φιλάκια πολλά! Υ.Γ. Τι θα μου στείλεις;

      Διαγραφή
    2. Τα μπέρδεψα...χα χα χα!!!!!!
      Νόμιζα εσύ κάνεις τον διαγωνισμό!
      Το ξέρω για το δελφινάκι......
      Πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Χα-χα-χα-χα Δεν πειράζει κούκλα μου! Φιλιάαααα.... :-)

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφη η Θάσος! Την γνώρισα μέσα από διακοπές των παιδικών μου χρόνων και δεν την έχω ξεχάσει ποτέ. Τις φανταστικές παραλίες της, το πράσινο, που έφτανε μέχρι την θάλασσα. Από τα ωραία μας νησιά. Αν και νομίζω ότι όλα τα νησιά μας είναι πανέμορφα, το καθένα με τον δικό του τρόπο.
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου! Έχεις δίκιο... όλα τα νησιά μας είναι καταπληκτικά, το καθένα με την χάρη του! Πάντως στην Θάσο, έχω περάσει και γω φανταστικές διακοπές και την αγαπώ ιδιαίτερα!! Καλό βράδυ κούκλα μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ελενεα,είναι σούπερ οι φωτογραφίες όλες.Εχω πάει Θάσο,ναι είναι όμορφο νησι και αυτό που μου΄μεινε είναι ένα μεγάλο μοναστήρι(δε θυμάμαι το όνομα)όπου υπάρχει ένα παράθυρο επάνω και από όποιο σημείο και να κοιτάξεις μπορείς να δείς μόνο θάλασσα!!!!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χρυσούλα μου... Πολύ χαίρομαι που σ'αρέσουν οι φωτογραφίες!! Έχω πάθος με την φωτογραφία και συνέχεια είμαι με την φωτογρ. μηχανή στο χέρι!!! Η Θάσος είναι υπέροχη και την αγαπώ ιδιαίτερα!! Κατάλαβα για ποιο μοναστήρι λες... αλλά και γω δεν θυμάμαι τώρα τ'όνομά του! Να'χεις ένα όμορφο βράδυ, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Wowww....beautiful photos!! you are such a talented photographer!
    Thank you so much for your sweet comment and for follow!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decided to join it, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch <3
    Hope you have a wonderful week :)

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελενα μου οι φωτογραφίες σου είναι πανέμορφες!! Θα κοιτάξω να πάρω μέρος και εγώ στο διαγωνισμό!! Ζήλεψα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μάνια μου! Βεβαίως να πάρεις μέρος σ'αυτόν τον πανέμορφο διαγωνισμό.... Σου εύχομαι καλή επιτυχία!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι μου... σ'ευχαριστώ πολύ! Ότι καλύτερο σου εύχομαι και να περνάς πάντα όμορφα!! Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή