Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Καλό μήνα!!




Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα σ'όλη την μπλογκογειτονιά μας!! Είμαστε πλέον στην "καρδιά" του καλοκαιριού και θα'θελα να μοιραστώ μαζί σας ένα ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη, που διάβασα πριν λίγες μέρες!



ΤΟ ΚΟΧΥΛΙ
Έπεσα για να κολυμπήσω
κι άφησα την καρδιά μου πίσω
άφησα την καρδιά μου χάμω
σαν το κοχύλι μες στην άμμο
Πέρασαν όλες οι κοπέλες
με τα μαγιό και τις ομπρέλες
Ύστερα πέρασαν οι φίλοι
κανείς δε βρήκε το κοχύλι
Χρόνους και χρόνους κολυμπάω
που να 'ν' η αγάπη για να πάω
Έφαγε η θάλασσα το βράχο
κι έμεινε το νησί μονάχο.
("Τα Ρω του έρωτα" - Ο. Ελύτης)

‎"Η Ποίηση δεν ανήκει σ’αυτούς που την γράφουν...αλλά σ’αυτούς που την έχουν ανάγκη" (Pablo Neruda)

Προσπαθήστε να ξεκινάτε θετικά την μέρα σας, να χαμογελάτε και ν'απολαμβάνετε την κάθε στιγμή!! Μοιράστε αγκαλιές, φιλιά, χαμόγελα..... και θα σας επιστραφούν στο διπλάσιο!! :-)

8 σχόλια:

  1. καλημερα και καλο μηνα....πολυ ομορφη αναρτηση...πολυ ομορφα τα λογια του ποιηματος και τα δικα σου στην τελευταια παραγραφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δελφινάκι μου και σ'ευχαριστώ πολύ για την φιλία σου! Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα!!!!!!!
    Ελενα μου, αυτό το ποίημα πρέπει να το ζωγραφίσω.....Οι κοπελλιές με τις ομπρέλλες...κοχύλια....μου έδωσες ιδέα!!!!!!!!!
    Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Εφάκι μου.... πολύ χαίρομαι που σου'δωσα έμπνευση!! Περιμένω μ'αγωνία να δω την δημιουργία σου! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  3. μια όμορφη καλημέρα βρήκα εδώ
    και τα ποιητικά λογάκια τρυφερά.
    καλή εβδομάδα.Ιούλης πια.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κούκλα μου... σ'ευχαριστώ πολύ! Μπήκαμε στην "καρδιά" του καλοκαιριού... Να περνάς όμορφα, φιλάκια πολλά! :-)

      Διαγραφή
  4. Έλενα, την καλή διάθεση την έχεις στο έπακρο και την μεταδίδεις. Ελπίζω όντως να σου επιστρέφεται στο διπλάσιο. Το ποιήμα ωραιότατο, η ρήση του Πάμπλο Νερούδα πολύ αληθινή αλλά οι φωτογραφίες σου...μας ταξιδεύουν. Πιστεύω να έχεις τουλάχιστον εξοχικό κοντά σε θάλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου για τα καλά σου λόγια και πάνω απ'όλα για την φιλία σου! Δυστυχώς δεν έχω εξοχικό, ούτε κοντά ούτε μακριά απ'την θάλασσα, που τόσο αγαπώ!!! Καλό βράδυ κούκλα μου, φιλιά!

      Διαγραφή