Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Νέο Παιχνίδι...... "Παράθυρο με θέα"


Πριν λίγη ώρα, πήρα μια όμορφη πρόσκληση από την αγαπημένη μου Έλενα http://syntageskardias.blogspot.gr/ για να πάρω μέρος σ'ένα νέο παιχνίδι, που λέγεται "Παράθυρο με θέα". Το θέμα του παιχνιδιού είναι εικόνες μέσα από μια πόρτα ή ένα παράθυρο!! Όλοι όσοι θέλουν να πάρουν μέρος, θα πρέπει να δείξουν τα δικά τους παράθυρα με θέα, κι αν θέλουν να γράψουν κάποιες σκέψεις τους, χωρίς να'ναι υποχρεωτικό!
 
Σκέφτηκα λοιπόν, να σας δείξω φωτογραφίες που έχω βγάλει από την πανέμορφη Καβάλα! Από κει είναι η καταγωγή μου, αν και δυστυχώς γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα!! Πάντα όμως βρίσκω χρόνο για ν'ανέβω σ'αυτή την μαγική πόλη της Μακεδονίας, που έχω εκεί ζήσει σχεδόν την μισή ζωή μου και έχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου!! Αυτές λοιπόν είναι οι δικές μου φωτογραφίες..... χωρίς σχόλια!!!! :-)

Υ.Γ.: Τις φωτογραφίες τις έχω τραβήξει απ'το παράθυρο, σε φιλικά και συγγενικά σπίτια! Η τελευταία όμως είναι από το Κάστρο της Καβάλας!












Σας προσκαλώ όλους, όσους περάσετε απ'το μπλογκοσπιτάκι μου αυτές τις μέρες, να πάρετε μέρος σ'αυτό το πανέμορφο παιχνίδι και δείξετε τα δικά σας παράθυρα με θέα!! Φιλιάααα..... 

19 σχόλια:

  1. Eλενάκι μου οι φωτογραφίες σου με ταξίδεψαν υπέροχα σε μια πόλη που αγαπώ πολύ!
    Είναι η πόλη που γεννήθηκε και μεγάλωσε η πεθερούλα μου, και όποτε πηγαίνω εκεί, ειλικρινά μαγεύομαι!
    Νομίζω από τις πιο όμορφες της Ελλάδας!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που τις μοιράστηκες μαζί μας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου για τα γλυκά σου λόγια! Και γω αγαπώ πολύ την Καβάλα και κάθε φορά που πηγαίνω νιώθω την μαγεία της!!! Πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια μου, αυτό που έχω μόνο να πω είναι ότι είστε πολύ τυχερές, γιατί έχετε τις καλύτερες πεθερές!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες από την Καβάλα,την επισκεπτόμαστε όσο συχνά μπορούμε μια και είναι στη ...γειτονιά μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κούκλες μου! Να περνάτε πάντα όμορφα... Φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  3. Όμορφες φώτος που σε ταξιδεύουν
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελενάκι φανταστική θέα!!!!!!!!!!Μου αρέσει πολύ η Καβάλα έχω ερθει δυο φορές!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου! Πολύ χαίρομαι που σ'άρεσε η Καβάλα... Συνδυάζει βουνό με καταγάλανες παραλίες και πιστεύω ότι έχει υπέροχους ανθρώπους!! Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  5. Ωραία η Καβάλα!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ και πάλι γιά τις ευχές σου!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Εφάκι μου... Είμαι σίγουρη ότι την αγαπάς την Καβάλα, αφού και ο άντρας σου έχει καταγωγή από κει!! Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου και πολλά φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  6. Thank you Priscilla for your wonderful comment! I'll visit your blog and I'll follow you too!! Have a great day! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη θέα :)
    Μακάρι και εγώ να είχα παρόμοια θέα από το δικό μου παράθυρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κλαίρη μου! Και γω λατρεύω αυτές τις εικόνες και μακάρι να μπορούσα να πήγαινα στην Καβάλα πιο συχνά!! Να περνάς όμορφα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία θέα!
    Δεν έχω πάει στην Καβάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά υπέροχη πόλη.... Αν κανονίσεις να πας κάποια στιγμή, σίγουρα θα την ερωτευθείς!!!! Φιλιά! :-)

      Διαγραφή