Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Πολύχρωμα αυγά με κλωστές φλος!



Κάθε χρόνο βάφω τα πασχαλινά αυγά με κλωστές φλος! Ίσως να μην είναι κάτι πρωτότυπο, αλλά είναι μια εύκολη τεχνική και τ'αποτέλεσμα είναι φανταστικό!!

Χρησιμοποιώ, κατά προτίμηση λευκά αυγά, ώστε να είναι πιο θεαματικό το χρωματικό αποτέλεσμα.
Κόβουμε αλουμινόχαρτα περίπου 15 x 15 εκατοστά ανάλογα με το μέγεθος του αυγού. Παίρνουμε φλος κλωστή (είναι λίγο γυαλιστερή) σε διάφορα χρώματα και την κόβουμε κομματάκια 2-3 εκατοστά.
Ακόμα μπορεί να βρούμε φλος κλωστή με πολύχρωμες χρωματικές διαβαθμίσεις. 
Βάζουμε σε κάθε κομμάτι αλουμινόχαρτου λίγες κλωστές, ότι χρώμα ή όποιο συνδυασμό μας αρέσει κάθε φορά. Να θυμάστε, ότι όπου ακουμπούν και ενώνονται διαφορετικού χρώματος κλωστές έχουμε και το ανάλογο αποτέλεσμα. Μπορούμε επίσης να έχουμε βρεγμένα τα αυγά και να τα κατρακυλάμε μέσα στις κλωστές και κολλάνε μια χαρά μόνες τους. 
Τυλίγουμε προσεκτικά το αλουμινόχαρτο στο αυγό και τα βάζουμε σε μια κατσαρόλα (δεν σπάζουν) και προσθέτουμε ένα ποτήρι ξύδι. Τα βράζουμε 20 λεπτά περίπου και τα βγάζουμε. Τα αφήνουμε να κρυώσουν και μετά τα ανοίγουμε. Τα καθαρίζουμε με λαδωμένο πανάκι και τα στολίζουμε! 
Καλό Πάσχα και Καλή επιτυχία!

10 σχόλια:

  1. Να προσθέσω μόνο ότι στο αλουμινόχαρτο κάνουμε με ένα πηρούνι λίγες τρυπούλες! Προχθές το έμαθα κι εγώ το κόλπο :)) Καλή Μ. Βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σοφία μου για το κόλπο με το αλουμινόχαρτο! Δεν το'ξερα... Καλή Μεγαλοβδομάδα, με υγεία! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νάσια μου, να'σαι καλά! Καλή Ανάσταση με υγεία και ότι καλύτερο σου εύχομαι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. να ρωτησω τι ειναι η φλος κλωστη?εγω έχω πολλά ακρυλικά νήματα κάνουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Peggy μου, η φλος κλωστή είναι αυτή που χρησιμοποιούμε για κέντημα! Τα ακρυλικά νήματα, δεν ξέρω αν βγάζουν το ίδιο αποτέλεσμα, δεν τα'χω δοκιμάσει ποτέ!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Έλενα εδώ και 3 χρόνια τα κάνω με αυτό το τρόπο, μου αρέσουν πολύ τα σχέδια και τα χρώματα που αφήνουν οι κλωστές!!!
    Καλό Πάσχα να έχουμε!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Ελένη μου, με υγεία και ότι άλλο επιθυμείς!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Έλενα, πολύ φανταστικό το αποτέλεσμα. Γιατί λες ότι δεν πρόκειται για κάτι πρωτότυπο; Είναι από κάθε άποψη το κάτι άλλο. Μου αρέσει φοβερά η πολυχρωμία. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου, να'σαι καλά! Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή