Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Βραβεία!!!!!!


Πριν από λίγη ώρα, με μεγάλη μου χαρά πήρα μερικά βραβεία ακόμα!!!! Πετάω απ'την ευτυχία που νιώθω!! Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα μπορούσα να πάρω τόσα βραβεία.... ελπίζω να μου αξίζουν!


και τα υπόλοιπα τρία βραβεία, μού τα έδωσε το Κατερινάκι (http://diamadaki.blogspot.com/)



Πραγματικά δεν έχω λόγια.... Είναι μεγάλη μου τιμή και σάς ευχαριστώ πάρα πολύ!! Σ'ας εύχομαι πάντα τα καλύτερα και να'χετε πάντα στην ζωή σας ότι επιθυμείτε!!! Πολλά γλυκά φιλιά και στις δυο σας!

Τα βραβεία αυτά, θα τα χαρίζω και πάλι σε όλους εσάς, τους φίλους μου, που επισκέπτεστε το blog μου και με τιμάται με τα πανέμορφα σχόλιά σας! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΌΛΟΥΣ!!!!

17 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήριαααααααα!!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια ..τι πολλά βραβείαααα ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ κούκλες μου! Τα βραβεία, είναι και δικά σας..... Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΕΝΑΚΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΒΑΖΕΣ ΤΗ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ..ΤΩΡΑ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΠΛΟΓΚ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νάσια μου για τα καλά σου λόγια.... να΄σαι καλά και για σένα εύχομαι ότι καλύτερο! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. τονωτικά τα βραβειάκια.
    και εις άλλα με υγεία!
    φιλάκια, καληνυχτούλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου, εύχομαι και για σένα τα καλύτερα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια!!! Σου εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμη! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βάνα μου! Και συ να χαίρεσαι τα βραβεία σου, γιατί πραγματικά τ'αξίζεις!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, να τα χαίρεσαι!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαντρίνα μου, ότι καλύτερο και για σένα εύχομαι!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Τα βραβεία αυτά, θα τα χαρίζω και πάλι σε όλους εσάς, τους φίλους μου, που επισκέπτεστε το blog μου και με τιμάται με τα πανέμορφα σχόλιά σας! Πολύ θα χαρώ αν τα πάρετε, για να στολίσουν τα υπέροχα blog σας! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΌΛΟΥΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι πάρα πολύ Λενάκι με την χαρά σου. Γέμισες βραβεια. Συγχαρητήρια και εύχομαι να βρίσκω περισσότερο χρόνο για να σε επισκέπτομαι συχνότερα. Ιδίως να μάθω περισσότερα για την τεχνική του ντεκουπάζ που με εντυπωσιάζει αλλά ποτέ δεν ασχολήθηκα. Θα τα πούμε ξανά σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου, σ'ευχαριστώ.... και για σένα εύχομαι ότι καλύτερο! Πολύ χαίρομαι που τα λέμε συχνά και με τιμάς με την παρουσία και τα όμορφα σχόλιά σου!! Ότι χρειαστείς για την τεχνική decoupage, να με ρωτήσεις και με χαρά θα σε βοηθήσω! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή