Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Λικέρ φράουλας με μέντα


Έχω αδυναμία στις φράουλες..... γι'αυτό θα σας γράψω την συνταγή της Αργυρώς ( http://argiro.gr ) για ένα φανταστικό μυρωδάτο λικέρ, που σερβίρεται δροσερό και πίνετε όλες τις ώρες!!   



Υλικά: 1.200 γραμμ. ώριμες φράουλες, κατακόκκινες αλλά σφιχτές, 1 λίτρο κονιάκ, 200 ml βότκα, 500 γραμμ. ζάχαρη, 500 ml νερό, 1 κλωνάρι φρέσκια μέντα, χυμό από 1 μικρό λεμόνι, 1 κομμάτι φλούδα λεμονιού (ακέρωτο, βιολογικό)

Εκτέλεση: 
Πλένουμε πολύ καλά τις φράουλες. Αφαιρούμε το κοτσάνι και τις κόβουμε σε κομματάκια. Τις τοποθετούμε σε γυάλινο σκεύος που να σφραγίζει και τις καλύπτουμε με το αλκοόλ (κονιάκ και βότκα). Προσθέτουμε τη μέντα, σφραγίζουμε το σκεύος και το αφήνουμε για μία εβδομάδα να παγώσει στο ψυγείο.
Βράζουμε τη ζάχαρη με το νερό, το χυμό και τη φλούδα λεμονιού σε ελαφρύ σιρόπι. Το αφήνουμε να κρυώσει και στη συνέχεια το προσθέτουμε στις φράουλες. Ανακατεύουμε. Περνάμε το μείγμα από διπλωμένο τουλπάνι και το σουρώνουμε καλά (αφαιρούμε τις φράουλες, τη μέντα, τη φλούδα του λεμονιού). Ισομοιράζουμε το λικέρ σε αποστειρωμένα μπουκάλια και το διατηρούμε πάντα παγωμένο στο ψυγείο.

6 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό νομίζω πως είναι το ιδανικότερο λικέρ γιατή την εποχή τώρα που θα αρχίσουν να υπάρχουν συνεχώς φράουλες!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου, είναι πολύ δροσερό και αρωματικό.... και έχω και μεγάλη αδυναμία στις φράουλες!! χα-χα Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, κάνω λικέρ φράουλας, είναι από τα πιο αγαπημένα μου!!
    Μέντα δεν βάζω, αλλά πιστεύω θα του ταιριάζει όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω πρώτη φορά θα το φτιάξω με μέντα, αλλά πιστεύω ότι γίνει πολύ καλό!! Να'σαι καλά Έλενα μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Στην υγειά μας! Έχεις βραβειάκι http://glykoparamithenia.blogspot.com/2012/04/versatile-blog.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βάνα μου..με μεγάλη μου χαρά θα πάρω το βραβείο! Να΄σαι καλά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή