Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Συμβουλές ομορφιάς όταν έχουμε λίγα δευτερόλεπτα στη διάθεσή μας!!


Kόκκινα κουρασμένα μάτια
Τα αποκτώ στο συνήθως μετά από μία κουραστική ημέρα και συνήθως είναι σύμπτωμα έλλειψης της βιταμίνης Α. Για να προλάβω την εμφάνισή τους αλλά και την επόμενη ημέρα καταναλώνω τροφές με βήτα-καροτίνη που μπορεί να βρει κανείς σε κόκκινα, πορτοκαλί και κίτρινα φρούτα και λαχανικά. Ακόμα έχω πάντα στο νεσεσέρ μου φυσικά δάκρυα που φρεσκάρουν αμέσως το βλέμμα.

Αυτό είναι το πιο γρήγορο φρεσκάρισμα
Έχω 1,2,3… δευτερόλεπτα για να ανανεώσω το look μου και μπροστά μου μια μάσκαρα, ένα γκλος κι ένα ρουζ. Επιλέγω το ρούζ!!

Ούπς, έπεσε λίγο παραπάνω ρουζ!
Εάν έγινε λάθος με την ποσότητα μην πανικοβάλεστε αλλά διορθώστε με μια σταγόνα make up.

Άμπρα κατάμπρα!
Ο πιο σίγουρος τρόπος για να καλύψετε ένα σπυράκι λίγο πριν π.χ ένα ραντεβού είναι να τοποθετήστε σε ένα μικρό πινέλο μία σταγόνα από κονσίλερ σε υγρή μορφή και να το απλώσετε προσεκτικά στην προβληματική περιοχή.

Office beauty
Σας καλούν για meeting τώρα! Το beauty case στο συρτάρι του γραφείου πρέπει να περιέχει: σίγουρα ένα μικρό καθρεφτάκι, λίπγκλος, ρουζ, κονσίλερ κι ένα μίνι άρωμα.

Νιώθω ότι μου έφυγε το make up…
Συμβαίνει μέσα στην ημέρα αλλά αποφύγετε τις συνεχόμενες έξτρα δόσεις που θα δώσουν ένα τελικό αποτέλεσμα μάσκας. Εγώ εάν πιστεύω ότι το χρειάζομαι απλώνω ελάχιστη γύρω από τα μάτια και γενικά όπου παρατηρώ ότι το χρειάζομαι.

Pump up the volume!
Εάν τα μαλλιά σας δείχνουν ταλαιπωρημένα άτονα και χωρίς όγκο, αναποδογυρίστε και κάντε μασάζ στις ρίζες. Γυρίστε το κεφάλι και ψεκάστε λίγη λακ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου