Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Πίνακας με άνθη κερασιάς!



Εάν θέλεις να φέρεις την άνοιξη νωρίτερα στο σπίτι σου από ό,τι δείχνει να έχει διάθεση να έρθει μπορείς να φτιάξεις κι εσύ αυτόν τον εύκολο πίνακα με άνθη κερασιάς και να τον στολίσεις όπου σου κάνει κέφι. Και μην ακούσω οτι δεν πιάνει το χέρι σου στην ζωγραφική! Ρίξε μια ματιά στο άρθρο από το alphamom.com και μετά πες μου οτι δεν μπορείς να κάνεις κι εσύ το ίδιο!

Τελικά το μυστικό σε όλα βρίσκεται στον τρόπο που επιλέγεις να κάνεις κάτι. Ποιός θα σου το ' λεγέ οτι μπορείς να φτιάξεις έναν τόσο όμορφο πίνακα με τα χεράκια σου μέσα σε λίγα μόνο λεπτά. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι: χρώμα, καμβά έτοιμο σε τελάρο, πινέλο, ένα πλαστικό πιατάκι και ένα άδειο πλαστικό μπουκάλι αναψυκτικού.

Δες τις βήμα βήμα φωτογραφίες στο άρθρο που βρήκαμε στο alphamom.com και γίνε κι εσύ ζωγράφος με τον δικό σου τρόπο! Άσε που κάνεις και καλό στον πλανήτη γιατί ανακυκλώνεις το πλαστικό μπουκάλι του αναψυκτικού.

Τέτοιες ωραίες ιδέες πραγματικά μας φτιάχνουν τη διάθεση! Καλή άνοιξη!

6 σχόλια:

  1. Πραγματκά πολύ ωραία ιδέα!!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Marie μου, να'σαι καλά! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Peggy μου και γω ξετρελάθηκα μ'αυτήν την ιδέα!! Είναι πολύ εύκολη και πρωτότυπη!

      Διαγραφή
  3. Τι καταπληκτική ιδέα :)
    Είμαι η καινούργια σου follower!!
    Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα και από το δικό μου blog

    Φιλάκια
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Claire Μου! Σ'ευχαριστώ πολύ και καλώς όρισες στο blog μου! Φυσικά και θα'ρθω και στο δικό σου blog.... Φιλιά!!

      Διαγραφή