Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Life Coaching


Ακούγεται περίεργο και σίγουρα νιώθει κανείς άβολα την πρώτη φορά (για την ακρίβεια και τις 100 πρώτες φορές) που θα το κάνει αλλά για ένα μπορώ να σας διαβεβαιώσω: δουλεύει! Ο λόγος για τις θετικές δηλώσεις η θετικές επιβεβαιώσεις, αγγλιστί affirmations.
Πρόκειται για σύντομες θετικές φράσεις, στον ενεστώτα και στο πρώτο πρόσωπο, που εκφράζουν κάτι που θέλουμε να μας συμβεί η κάτι που θα θέλαμε να είμαστε και μπορούν να αφορούν οποιοδήποτε τομέα της ζωής μας, τον έρωτα, τις σχέσεις, τα χρήματα, τον χαρακτήρα μας, τη δουλειά μας... Ιδού μερικά παραδείγματα: 

- Είμαι τυχερή και μου συμβαίνουν μόνο καλά πράγματα
- Προσελκύω πάντα καλόψυχους ανθρώπους και σχέσεις που με κάνουν να νιώθω καλά
- Έχω ένα υπέροχο σώμα που το αγαπώ και το προσέχω
- Είμαι γεμάτη αυτοπεποίθηση
- Έχω πάντα καλόψυχα και έξια αφεντικά

Οι θετικές δηλώσεις λειτουργούν σαν εντολές στο υποσυνείδητό μας κάνοντάς μας να προσέχουμε, να επιλέγουμε, να δρούμε και να αντιδρούμε σύμφωνα με αυτές. Στην ουσία πρόκειται για ένα τρόπο ελέγχου του εσωτερικού μας διαλόγου, ο οποίος ευθύνεται για πολλές από τις πράξεις μας.
Το μυστικό είναι να τις επαναλαμβάνετε δυνατά όσες περισσότερες φορές μπορείτε μέσα στην ημέρα και για τουλάχιστον 1-2 μήνες. Τις καλύτερες από αυτές μπορείτε να τις λέτε στον εαυτό σας για πάντα. 

Για όσους βρίσκουν τη διαδικασία γελοία και αναποτελεσματική – τους καταλαβαίνω, κάποτε κι εγώ ανήκα σε αυτή την κατηγορία- σας προκαλώ: δοκιμάστε για μια εβδομάδα μια θετική δήλωση, επαναλαμβάνοντάς την τουλάχιστον 50 φορές την ημέρα, και δείτε πως νιώθετε.
Βρείτε τι σας κάνει να νιώθετε καλά, τι σας δίνει κουράγιο, ελπίδα, δύναμη και χαμόγελο και πείτε το δυνατά στον εαυτό σας, γράψτε το σε όμορφα πολύχρωμα χαρτιά και τοποθετήστε τα σε διάφορα σημεία του σπιτιού σας και όχι μόνο: στον καθρέφτη, στο πορτοφόλι σας, στο κινητό σας, σαν κωδικό στον υπολογιστή σας, στο ψυγείο σας κλπ. Μέχρι να φτιάξετε τις δικές σας, μπορείτε να χρησιμοποιείσετε την δική μου αγαπημένη θετική επιβεβαίωση:
Η ζωή μου φέρεται καλά, κι εγώ το ίδιο!


Dr. Nancy Mallerou,
Associate Certified Coach

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου